Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Un start-up românesc din domeniul turismului are rezultate pe timp de criză

La doar șase luni de la lansare, rezultatele platformei de booking Travlocals sunt încurajatoare pentru un start-up din domeniul turismului, industrie grav afectată de pandemie. În cele șase luni de activitate, platforma Travlocals a reunit circa 100 de parteneriate: peste 70 de spații de cazare, din toate colțurile țării, de la cabane și case tradiționale, la căsuțe în copac și glampinguri şi peste 20 de experienţe turistice.

Turismul rural, autentic, este șansa relansării noastre, ca țară. Vestea bună e că schimbările încep deja să apară şi interesul pentru România este în continuă creştere. Deşi suntem abia în primele zile ale lunii iunie, 10% dintre unitățile de cazare sunt fully booked pentru perioada iunie – august și alte aproximativ 15% au toate weekendurile rezervate în perioada verii”, a declarat Radu Fusea, fondatorul Travlocals.

Din cele șase luni de activitate ale platformei, aproape jumătate s-au desfășurat sub auspiciile pandemiei. Cu toate acestea, platforma Travlocals și-a continuat creșterea. Astfel, dacă la începutul anului site-ul reunea puţin peste 30 de cazări, în momentul de față a ajuns la 72 de spații de cazare listate pe platformă, încă zece pe lista de așteptare și 23 de experiențe autentice – de la tururi cu bicicleta în Roşia Montană, până la observarea bizonilor sau a urşilor, rafting, brunchuri la conac sau cursuri de olărit. Mai mult decât atât, peste 700 de persoane și-au creat cont pe platformă și au făcut peste 800 de rezervări și solicitări de rezervări, dintre care 268 doar în luna mai.

Cea mai lungă rezervare realizată prin intermediul platformei a fost de nouă săptămâni. Este vorba despre un cuplu tânăr, cu un copil mic, care a ales să se izoleze într-un sat liniștit, la poalele munților Cozia. De altfel, cabanele moderne sunt și cele mai căutate cazări pe platformă, alături de căsuțele în copac si glampingurile.

Cea mai mare sumă cheltuită într-o unitate de cazare a fost de 1.968 de euro.

Casa Maria

Ivo și Liliana, proprietarii Casei Maria, spun că „Travlocals a reușit să găsească și să selecteze cu atenție niște colțișoare de rai destinate turismului rural și ne bucurăm că suntem și noi parte din acest proiect. În ultimele șase luni, de când am început parteneriatul, numărul de rezervări ni s-a dublat și am beneficiat de o campanie de promovare foarte profi. Însă, cel mai important aspect este că acum reușim să ajungem la un public de calitate și pe aceeași lungime de undă cu noi, adică persoane care iubesc natura și liniștea”.

Despre Travlocals

Lansată în decembrie 2019, Travlocals.com este prima platformă de booking ce reunește cazări și experiențe locale și rurale din România. Case tradiționale şi restaurate, conace vechi, cabane, căsuțe în copac, glampinguri și nu numai – toate se regăsesc pe site-ul Travlocals.com. Rezervările realizate prin intermediul platformei sunt necomisionate, realizându-se direct între client și gazdă și oferind astfel garanţia celui mai bun preţ.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Traficul înregistrat pe Aeroportul Internaţional Timişoara a scăzut cu 99%

Articolul următor

Farmaciile partenere Benefica, și mai aproape de pacienți

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share