Aplicația MyAccount Telekom, utilizată de un număr dublu de clienți în T2

Categorii: IT&C, Slider, Ultimele știri

Telekom Romania a înregistrat o creștere cu 77% a numărului de instalări ale aplicației de management al contului MyAccount Telekom în al doilea trimestru al acestui an, față de T1 2020. Clienții Telekom au descărcat aplicația mobilă, atât pe dispozitive mobile cu sistem de operate Android, cât și pe iOS, pentru a-și gestiona online serviciile de telecomunicații.

Acest rezultat se datorează tendinței globale de migrare a interacțiunilor clienților în zona digitală, în contextul Covid-19, dar și implementării de noi funcționalități în cadrul aplicației MyAccount Telekom, precum și multiplelor campanii de educare desfășurate de companie, prin care clienții au fost încurajați să opteze pentru gestionarea online a serviciilor, în siguranță, din propria locuință. Procesul de activare a unui cont este facil. Cu doar 7 click-uri aceștia își creează un cont personalizat, în care își pot vizualiza facturile și serviciile, pot modifica limitele contului sau pot plăti factura.

Ca urmare a demersurilor de educare, utilizatorii serviciilor Telekom Romania au înțeles că operațiunile online se desfășoară în condiții de siguranță și rapiditate. Astel, în cadrul aplicației:

În același timp, aplicația se bucură de aprecierea utilizatorilor și în Google Play și App Store. MyAccount Telekom are cel mai mare rating (4,7 din maximum 5) în rândul aplicațiilor mobile de utilitate similară. Mai mult de 80% dintre aceștia au acordat recenzii de 5 stele în al doilea trimestru al acestui an, apreciind funcționalitățile noi, dintre care amânarea și confirmarea plății.

Exit mobile version