Grupul BT va promova afacerile mici în pandemie

Divizia BT Mic a grupului financiar de la Cluj și-a propus să găsească soluții de redresare prin credite pentru 11.000 de asemenea agenți economici.

Aceasta a lansat o iniţiativă pentru a impulsiona cât mai multe persoane să aleagă să cumpere de la firme aflate la început de drum, de la businessuri mici, de familie, cu produse și servicii originale: magazin cu produse bio, brutărie, coffee shop, studio foto, atelier de web design.

Blogul BT Mic va prezenta poveștile unor antreprenori cu afaceri mici ce vorbesc despre începuturi, idei, provocări, pasiune, reinventare. “Afacerile mici ne oferă adevărate lecţii antreprenoriale şi de viaţă pentru că în cadrul lor se învaţă lucruri valoroase: autonomia, rezilienţa, optimismul, să nu renunţăm și să căutăm soluţii.

De aici pornesc toate afacerile care ajung mari. Orice decizie de cumpărare de la o afacere mică generează o valoare adaugată mare în dezvoltarea acesteia. Acum este nevoie de asta mai mult decât oricând”, susține Cristina Şindile, director general al BT Mic. 

De la începutul pandemiei aceasta a susţinut firmele mici prin amânarea ratelor la credite, soluţii de redresare pentru a-și putea ţine deschisă afacerea. Pentru 3.000 de astfel microcompanii BT Mic a amânat plata ratelor la credite. Multe firme au optat pentru o perioadă mai mică decât cea permisă legal, iar acum 1.000 au ieşit din perioada de suspendare a ratelor.

Exit mobile version