Accor anunță deschiderea Mercure Timișoara, primul său hotel din oraș. Cu o poziționare de neegalat, aproape de centrul istoric și de afaceri al orașului, hotelul oferă 60 de camere, un penthouse pe acoperiș și un restaurant Winestone, cu terasă și bar. Hotelul marchează câteva premiere prin care stabilește un nou standard de ospitalitate, atât în România, cât și în Europa.
Mercure Timișoara este primul hotel din România și al patrulea din Europa certificat BREEAM OUTSTANDING – cel mai înalt nivel de clasificare pentru construcțiile verzi. Este primul hotel din lanțul Accor dotat cu un sistem special de ventilare a aerului, care monitorizează și reglează umiditatea, presiunea VOC și nivelul de CO2 și înlocuiește permanent aerul consumat cu aer proaspăt, filtrat și dezinfectat UV. În plus, noul hotel Mercure Timișoara este primul hotel inteligent, care integrează prin telefon și tabletă procesele ALL, de la rezervare, check-in, acces în cameră cu ajutorul smartphone-ului, control al luminilor, temperaturii, al draperiilor, room service, statusul camerei și check-out online.
Mercure Timișoara este un hotel de ultimă generație, construit într-un oraș cu un mare potențial turistic, viitoare Capitală Europeană a. Culturii. Avantajul incontestabil al hotelului Mercure Timișoara este localizarea sa, pe Bulevardul Cetății, nr.10. Poziționat la 10 minute de centrul istoric al Timișoarei, este un punct de plecare perfect pentru a explora orașul, atât în scop de agrement, cât și pentru afaceri.
Hotelul dispune de 60 de camere confortabile și bine echipate, inclusiv un apartament tip penthouse situat pe acoperiș. Designul combină cu succes elemente moderne, contemporane, cu motive populare, sporind interesul pentru arta tradițională românească. Decorul eclectic, caracterizat prin eleganță și echilibru estetic va fi un punct de atracție pentru vizitatorii din întreaga lume.
Mercure Timișoara respectă toate standardele și reglementările de siguranță necesare pentru a preveni răspândirea Covid-19. Accor s-a angajat să protejeze oaspeții, angajații și partenerii, prin implementarea etichetei ALLSAFE, care asigură protocoale ridicate de curățenie și igienă în toate hotelurile sale. Măsurile specifice de sănătate și siguranță includ un program consolidat de curățenie în zonele publice, cu dezinfectarea intensivă a tuturor suprafețelor de contact frecvent, check-in și check-out contactless și plăți efectuate electronic ori de câte ori este posibil. Distanțarea socială se aplică în toate zonele comune, iar angajații au primit o instruire completă privind siguranța și igiena.
Oaspeții Accor se bucură, de asemenea, de acces la cel mai înalt nivel de servicii de îngrijire. Ca parte a etichetei ALLSAFE, Accor a încheiat un parteneriat cu AXA, lider mondial în asigurări, pentru a oferi asistență medicală oaspeților din întreaga rețea. Toate unitățile Accor din România sunt certificate cu această etichetă.