IT&C

5 strategii eficiente de marketing pentru promovarea unui start-up

Îți dorești un număr mare de lead-uri și clienți stabili pentru start-up-ul tău?

Desigur. Orice antreprenor își dorește mai mulți cumpărători, utilizatori și sau abonați. Dar întrebarea e cum să îi obții rapid și fără costuri exorbitante. Din fericire, pentru a avea o campanie de marketing reușită, secretul nu este acela de a investi mai mult decât competitorii tăi.  În schimb, trebuie să identifici soluții ingenioase de promovare a afacerii tale. Astfel, poți avea parte de rezultate peste așteptări.

Iți prezentăm 5 modalități de promovare, fără costuri mari, care ți-ar putea aduce rezultatele dorite.

  1. Lansează un program de recomandări

Dacă dorești să atragi un număr mare de noi abonați sau clienți,  ar trebui să iei în considerare marketingul prin recomandări.  Aceasta este o strategie prin care îți vei încuraja clienții să te recomande. Desigur, le poți oferi recompense sau bonusuri.  Având în vedere ca 92% dintre oameni au încredere în recomandările venite de la persoane apropiate acestă acțiune nu ar trebui să lipsească din strategia ta de promovare.

  1. Crează un videoclip viral pe YouTube

Una dintre cele mai mari probleme cu marketingul viral este că adesea devine dificil să spui exact ce are de oferit compania. Însă, pe de altă parte, dacă creezi un videoclip pe care toată lumea îl iubește, s-ar putea ca brandul tău să fie în umbră.  Un videoclip interactiv ar putea nu numai să îți prezinte produsul ci șă devină share-uit pe Social Media.

  1. Apari într-o publicație importantă de profil

Dacă îți dorești un boost de trafic pe site, ai putea opta să apari într-o publicație importantă de profil.  Începe să contruiești relații cu publisherii și investește timp în crearea de conținut de calitate. De asemenenea, încearcă să eviți să fii prea agresiv în prezentarea produsului sau serviciului tău.

  1. Devino cel mai mare fan al produsului tău

Dacă ai creat o companie care are la bază contribuția utilizatorilor, probabil, la început , vei remarca faptul că nu reușești să obții o rată de engagement strălucită.  Și este dificil să găsești o soluție pentru această provocare. Un număr mic de utilizatori se traduce printr-un interes redus al altor utilizatori să se alăture comunității tale.

De exemplu, pentru a ieși din acest ciclu cu startup-ul său Quora, fondatorul Adam D’Angelo a devenit unul dintre cei mai mari utilizatori ai platformei create de el. El a răspuns la o mulțime de întrebări ale utilizatorilor în primele zile stabilind astfel poziționarea brandului în materie de conținut și public țintă. Dacă te confrunți cu aceeași problemă, încearcă să faci același lucru.  Devino cel mai mare consumator al serviciului sau produsului tău.

  1. Organizează un concurs

Dacă îți dorești o creștere substanțială a numărului de lead-uri,  ia în considerare organizarea unui concurs.

Deși considerăm deseori că concursurile sunt o modalitate artificială de a atrage noi utilizatori, aceasta este o strategie utilizată de unele dintre cele mai de succes companii din ultimul deceniu. YouTube a devenit cel mai mare site conținut video din lume oferind zilnic un iPod Nano gratuit utilizatorilor care au încărcat videoclipuri și au invitat alți prieteni să le încarce.

În zilele noastre, concursurile sunt mult mai ușor de organizat cu instrumentele  de Social Media disponibile care nu existau în momentul lansării platformei YouTube. De exemplu, Facebook este unul dintre cele mai potrivite platforme pentru astfel de acțiuni de marketing.

În concluzie, dacă dorești să îți faci cunoscută afacerea optează pentru marketingul interactiv. În loc să cheltui o avere pe metode de marketing tradiționale poți începe prin a identifica soluții neobișnuite de promovare a serviciului sau produsului tău.

Tu ce strategii inedite ai folosit pentru ați promova afacerea?

Despre agenția noastră: Marketomize

Suntem o agenție de marketing digital specializată pe email marketing și social media prin utilizarea soft-urilor de automatizări de marketing.  Scopul nostru constă în eficientizarea activităților de marketing și obținerea de profit pentru clienții noștri. Dacă ai un start-up sau o companie mijlocie, te invităm să ne scrii un email pe adresa hello@marketomize.ro și vom identifica împreună soluția potrivită pentru tine.

Marketing Strategy Connting Digital Devices Concept

Related posts

Clujenii de la Life is Hard câștigă trofeul “Soluția anului 2019” în cadrul European IT & Software Excellence Awards – Londra

Stefana Muresan

Un proiect care își propune crarea unui ecosistem de tehnologii, cercetare și medicină, lansat la Cluj

Stefana Muresan

AROBS Pannonia cumpără Skyshield și își întărește poziția în top 10 firme de monitorizare flotă din Ungaria

redactia

Benchmark Electronics, afaceri de 330 mil. lei cu fabrica din judeţul Braşov

Stefana Muresan

Cluj-Napoca, cel mai important Digital Innovation Hub din centrul și estul Europei

Stefana Muresan

O aplicație românească premiată de ONU la o competiție mondială de turism: fondatori sunt doi tineri din Sibiu și București

Papuc Irina

„Tinerii în Arenă”, program de antreprenoriat gratuit pentru tineri

Traian Dan

UBB și NTT DATA, colaborare pentru definirea profilului psihosocial al IT-istului

Stefana Muresan

Endava deschide două noi centre software în Transilvania

Ligia Voro

iQuest continuă expansiunea și inaugurează un nou sediu modern la Cluj-Napoca

Stefana Muresan

Proiectul Alba Iulia Smart City 2018, îmbunătățit cu cinci noi soluții de guvernare inteligentă

Stefana Muresan

Startup-ul XVision ajută medicii români să prevină răspândirea COVID 19

Traian Dan

Un startup finlandez deschide un birou în Cluj după ce a câștigat o investiție de 12 milioane de dolari

Ion Surdu

Ghiță Ciobanul s-a transferat de la Vodafone la Telekom

Traian Dan

Noi pași spre digitalizarea orașului Alba Iulia

Stefana Muresan

Ghidul cu topul celor mai bune televizoare de pe piaţă

Stefana Muresan

Platforma Bright Spaces, dedicată domeniului property tech, primește finanțare de 185.000 de Euro pentru dezvoltare și implementare

Papuc Irina

Stratulat Albulescu advises Motion Equity Partners on the Romanian component of its investment in Educastream

Transilvania Business

Anca Marcu, noul Director de Resurse Umane al Vodafone România

Ligia Voro

Internet & Mobile World devine go>tech world, casa economiei digitale din Europa Centrală și de Est

Nicolae Pop

Compania clujeană Cyscale a fost listată pe SeedBlink

Nora Dumitrescu

Fostul director de cercetare al Cambridge Analytica, Chris Wylie, vine la How to Web 2018

redactia

Înregistrare prin sistem video în SPV și plata cu cardul pentru 30 de taxe

Traian Dan

Peste 300 de tineri programatori se întrec în cadrul concursului iTEC, la Timişoara

Robert Bloancă

Leave a Comment