Vodafone România și-a prezentat performanțele și obiectivele strategice

Categorii: IT&C, Slider, Ultimele știri
Tags: ,

Raportul de Sustenabilitate Vodafone România comunică activitățile și performanța companiei în perioada 1 aprilie 2019 – 31 martie 2020 din punct de vedere economic, social și al mediului.

Conform raportului, viziunea de a conecta societatea și de a utiliza tehnologia pentru a îmbunătăți viețile oamenilor, împreună cu cele trei direcții strategice pe care Vodafone și le-a asumat stau la baza tuturor activităților și proceselor din cadrul companiei ̶ pornind de la modul de guvernare și etica de business, până la servicii care să răspundă nevoilor clienților și la relația cu aceștia, politicile interne și grija pentru angajați, proiectele de binefacere realizate anual în comunitățile din țară prin Fundația Vodafone România.

Astfel, Raportul de Sustenabilitate urmărește evoluția companiei în atingerea obiectivelor asumate și asigură o transparență sporită cu privire la practicile și activitățile zilnice ale companiei, standardele și modul de lucru interne, precum și impactul pozitiv generat la nivelul societății.

Realizări

Acest raport oferă detalii cu privire la activitățile și realizările companiei din intervalul 1 aprilie 2019 – 31 martie 2020. Printre momentele-cheie din perioada raportată se numără:

Exit mobile version