Brandul Banca Transilvania valorează o jumătate de miliard de dolari

Societatea bancară clujeană a avansat cu 37 de locuri în topul mondial Brand Finance Banking 2021, fiind cotată cu o valoare de brand de 441 de milioane de dolari.

BT Cluj a ajuns pe pe locul 302, faţă de 339 anul trecut, cu o urcare de 19% în valoarea de brand. România este prezentă în ediţia din acest an a clasamentului global al brandurilor bancare cu BT şi cu BRD, ultima însă a coborât pe 470. BT și-a consolidat forţa brandului la cotația AAA.

BRD a coborât în ediţia din 2021 de pe locul 434, cu o valoare de brand de 193 milioane dolari, în scadere cu 17% faţă de anul trecut. Două treimi din cele mai valoroase 500 de branduri bancare globale au înregistrat o scădere a valorii de marcă, pe fondul pandemiei.

Valoarea băncilor din clasamentul global a înregistrat a doua contracţie anuală consecutivă. În medie, din 100 de branduri care au pierdut cel mai mult în valoare în timpul unei recesiuni, 74 au fost bănci, în timp ce din 100 de branduri care au crescut în timpul recesiunilor, doar 30 au fost bancare, potrivit Brand Finance.

Exit mobile version