Alba Arhitectura Constructii Lideri si afaceri Producători Slider Ultimele stiri

În anul pandemiei, românii au investit cei mai mulți bani în amenajarea curților cu pavele

Pandemia a adus tuturor o serie întreagă de provocări. Anul 2020 ne-a testat puterea de adaptabilitate la stres și nevoi primordiale, oamenii fiind obligați să-și ocupe timpul în propriul cămin amenajându-și grădinile.

Elis Pavaje, lider în piața construcțiilor din  România pe zona de pavaje și produse pentru amenajarea curților si grădinilor, ne-a povestit cum a fost reorganizată piața în această perioadă: ”Am avut o serie de provocări la care nu știam dacă reușim să ne adaptăm. Starea de urgență din martie ne-a impus o reorganizare a activităților. O parte din personalul din birouri a început să lucreze de acasă, iar norocul nostru a fost că, având mai multe puncte de lucru, pandemia ne-a prins cu un sistem informatic bine pus la punct, care ne-a permis să avem continuitate. Personalul din fabrică a continuat să lucreze pe parcursul anului în schimburi, s-a lucrat la capacitate maximă. Și din acest punct de vedere am avut noroc, fiindcă o linie de producție prefabricate din beton este destul de mare, iar oamenii lucrează de regulă la distanță unul de celălalt.  În ce privește echipele de montaj, acestea au lucrat în aer liber, deci nu a fost perturbată activitatea”, ne-a declarat Bianka Dobre, Director Marketing al Elis Pavaje.

Adaptabilitatea emoțională, o prioritate necesară

„În schimb, a fost destul de dificilă adaptarea emoțională la senzația de nesiguranță, la  frică,  stări  emoționale greu de controlat.  Unii dintre noi avem boli cronice, alții am avut pe cineva care a trecut prin complicații în urma contactării Coronavirus. Cu timpul ne-am obișnuit, ne-am dezvoltat noi rutine în activitatea profesională sau personală, iar acum ne este mai ușor”,  continuă Bianka Dobre, Director Marketing al Elis Pavaje.

Elis Pavaje a vândut 2.770.000 mp de pavaje în 2020

“Din punct de vedere al business-ului, a fost un an foarte bun fiindcă a fost un an al activităților în  aer liber, un an al construcțiilor și al renovărilor. Fiindcă au fost obligați să petreacă cel mai mult timp acasă, oamenii și-au schimbat focusul dinspre călătorii și achiziții de haine sau încălțăminte către obiecte de uz casnic sau creșterea confortului în casă și curte.  Volumul vânzărilor de pavele către piață rezidențială a crescut în 2020, însă credem că suntem încă departe de atingerea masei critice. Pe lângă piața rezidențială, am avut creștere și pe segmentul lucrărilor publice, au fost investiții și din fonduri private și din fonduri de stat”, explică Bianka Dobre.

Românii au investit în confortul lor de acasă

Anul 2020 a fost un an în care s-a investit în infrastructură, în pavele și borduri, pentru rezolvarea problemei de acces în curți și pe platforme. Pavelele sunt de multe ori preferate pentru că sunt ușor de montat și pot fi reamenajate ulterior dacă se dorește o altă configurație a curții, de asemenea reparațiile pot fi rezolvate ușor. De regulă, specialiștii recomandă montajul prin montatori autorizați, însă persoanelor pasionate de amenajări care au vrut să profite de timpul liber câștigat în 2020 le-am pus la dispoziție instrucțiuni, pentru realizarea montajului în sistem DIY.

“Pentru renovarea curților s-au achiziționat în mare parte pavele din categoria premium, acestea având pe lângă funcționalitate și avantajul designului ce îmbunătățește foarte mult aspectul curții. În anul 2020, am vândut peste 2.770.000 mp de pavaje, cea mai mare cantitate vândută într-un an, în cei 30 de ani de experiență, de la înființarea firmei în 1991. Un produs de mare interes a fost focarul (șemineul exterior) , care și-a dovedit utilitatea și a dezvoltat curiozitatea într-o perioadă în care oamenii dornici de a petrece timpul afară erau obligați să se limiteze la curtea proprie. Noi vindem kituri pentru focare, jardiniere, bănci realizate din elemente din beton vibropresat. Aceste  produse pot fi montate foarte ușor de către beneficiari. Avem și filmulețe pe canalul nostru de youtube care explică paşii în montajul acestora”, a mai adăugat Bianka Dobre, Director Marketing al Elis Pavaje.

Planurile liderului în pavaje din România sună cel puțin la fel de promițător:

„Va fi un an de consolidare, de optimizare a randamentului în fabrici și de concentrare pe categorii de produse sau canale de vânzări care în prezent au pondere mai mică în total vânzări. Vom extinde platformele la două dintre fabricile Elis Pavaje și vom schimba echipamente de producție, vom înlocui o serie de mașini din flota auto, vom investi în dezvoltarea sistemelor informatice”, a transmis Bianka Dobre, Director Marketing al Elis Pavaje.

Printre persoanele publice care apreciază brandul Elis Pavaje se numără: Cristian Țânțăreanu, Cabral, Andreea Ibaka,  Dana Săvuică, dar și multe alte nume sonore  din mediul showbiz şi al oamenilor de afaceri.

Related posts

MOL, investiție de 2,3 milioane de euro în Bihor

Stefana Muresan

WDP – three new distribution centers

Transilvania Business

Prima stradă inteligentă din România, realizată cu aproape 1 milion de euro

Nora Dumitrescu

Asociația Distribuitorilor și Retailerilor Farmaceutici din România (ADRFR): Avem toată disponibilitatea de a colabora cu autoritățile în implementarea Strategiei Naționale de Vaccinare împotriva noului coronavirus

Nicolae Pop

„Lumea prin Culoare și Sunet”: 250.000 euro pentru integrarea persoanelor cu deficiențe vedere/auz

Papuc Irina

Accor anunță lansarea globală a soluției de cheie digitală “Accor Key”

redactia

Autostrada Iernut – Chețani, pe ultima sută de metri

Nora Dumitrescu

Şoseaua care leagă Hunedoara de Călan, modernizată cu 36,4 milioane lei, fonduri europene

redactia

Secretul dezvoltării orașelor României cu fonduri europene: proiectele integrate

redactia

Desant clujean în curtea Ministerului Agriculturii: 40 de producători locali

Nora Dumitrescu

Toate clădirile ce vor fi construite din 2021 trebuie să aibă consum energetic aproape zero

Ion Surdu

Împăduriri pe aproape 125 de ha în Bihor

Traian Dan

”Mobilitatea viitorului”, eveniment marca CCIFER, despre impactul noilor modalități de transport

Stefana Muresan

Compania americană Grandstream, oficial pe piața din România

Ligia Voro

Laura Elly Naghi, director formare profesională al ISF: “Este nevoie de crearea Cartei albe a tuturor proiectelor de educație financiară”

Ligia Voro

POZITIV TB – Renate Popescu: „Îi sfătuiesc pe colegii mei să apeleze cât mai mult la procedee digitale”

Traian Dan

Bihorul, pe locul întâi în topul accesării fondurilor europene prin AFIR

Traian Dan

Târgul Meşterilor Populari, ediția a XXVII-a, în weekend, la Oradea

Traian Dan

Pălinca din Satu Mare, pe lista produselor pentru atestare de UE

redactia

Cercetarea agricolă, partener al afacerilor durabile pentru membrii Federației Naționale PRO AGRO

redactia

Fabrica de scaune din Sighet, premiată de Camera de Comerț

Nora Dumitrescu

Peste 250 de milioane de euro pentru apa potabilă din județul Satu Mare

Traian Dan

Transregio Feleac are liber de la Mediu

Nora Dumitrescu

Maramureșul pregătește deschiderea pârtiilor de schi

Nora Dumitrescu

Leave a Comment