Tipografia din Apahida se va concentra pe investițiile “verzi”

Producătorul de etichete Rottaprint va aloca 3 milioane de euro pentru dezvoltarea infrastructurii logistice, echipamente de ultimă generație, utilaje nepoluante și un sistem performant de colectare selectivă. Totodată, va investi în calificarea și îmbunătățirea nivelului cunoștințelor digitale ale personalului.

“Chiar dacă 2020 a fost dificil, am continuat planurile și obiectivele propuse înainte de pandemie, adaptându-ne noului context. Pentru acest an, una dintre cele mai importante direcții strategice ale Rottaprint este dezvoltarea de noi soluții sustenabile, conștienți fiind de cât de importantă este responsabilitatea față de mediul înconjurător, prin natura activității companiei”, a declarat directorul general, Cristian Nechita-Rotta.

Producția a înregistrat o creștere în 2020, ajungând la 117 milioane ml, materia finită livrată însumând 4.300 tone, în creștere cu 10% față de 2019. În topul celor mai solicitate produse s-au aflat etichetele autoadezive imprimate și neimprimate, capacele de aluminiu și pet imprimate, etichetele Shrink Sleeve.

Estimările pentru acest an vizează afaceri de 25 de milioane de euro. Rottaprint deține două centre logistice în România: Brașov și Ilfov, și două centre în Ungaria, Germania și 280 de angajați. Principalii săi competitori în județ în domeniul alte activități de tipărire sunt Zipper Services, Multi-Color, Goldpaper și Seen Print.

Exit mobile version