Țara Făgărașului a investit 30.000 de euro într-un brand de promovare a destinațiilor turistice

FOTO: iustynfoto / Facebook/Tara Fagarasului

Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară Ţara Făgăraşului, care include 26 de comune, cu aproximativ 100 de sate, din judeţele Braşov şi Sibiu, va avea propriul brand local pentru promovarea destinațiilor turistice din această zonă. Pentru acest lucru, asociația a alocat anul trecut 30.000 de euro.

„Anul trecut am alocat 30.000 de euro pentru construcţia unui brand local Ţara Făgăraşului şi a fost un efort destul de mare, pentru că ne străduim să ieşim din noroiul satului românesc. Este vorba de un proiect îndrăzneţ, o investiţie făcută de cele 26 UAT-uri, bani publici din bugete locale, care a început în urmă cu un an. S-a făcut pe două componente: un studiu de piaţa, plecând de la valorile fundamentale pe care noi le avem în Ţara Făgăraşului şi mai departe am construit o siglă şi un manual de brand, astfel încât să ştim cui ne adresăm şi ce ne dorim”, a declarat presedintele Asociaţiei, Florin Ioani, care este şi primar al comunei Viştea din judeţul Braşov, în cadrul unui eveniment de promovare a Ţării Făgăraşului, citat de forbes.ro.

Florin Ioani a subliniat că în Ţara Făgăraşului se face un turism aparte, „un turism de linişte”, diferit zonele metropolitane, în condiţiile în care această activitate a început să se dezvolte mult mai târziu în acest areal, respectiv abia în urmă cu 15-20 de ani.

Exit mobile version