Investory și Kidprenor au creat un joc de educație financiară

Cele două companii clujene au încheiat un parteneriat pentru crearea celui mai complex joc video de educație financiară din România.

Acesta este destinat copiilor cu vârste cuprinse între 6 și 10 ani și disponibil pe telefon și pe tabletă, combinând principiile științifice ale învățării prin joacă și experiențiale: lecții financiare, puzzle-uri și misiuni ce dezvoltă gândirea. „Problema a pornit de la discuțiile din cercul meu de prieteni despre modul în care ne vom implica în educația copiilor.

Partea financiară reprezintă o constantă în viaţa noastră şi cu siguranţă vrem să îi ajutăm pe copiii noştri să fie performanţi din punctul acesta de vedere. Ne-am dat seama că părinții au nevoie de sprijin, având în vedere că generația noastră nu prea a primit educaţie financiară din familie sau de la școală.“ a spus Valentin Filip, cofondator al Investory.

Copiii învață și fac exerciții practice despre concepte financiare precum venitul recurent, bunuri și servicii, cumpărături, împrumut, economii, bani gheață vs. virtuali, troc, contul bancar. Munca de concepție a jocului a fost declanșată în martie 2020, iar de atunci s-au concretizat trei module.

Ideea jocului a fost dezvoltată în cadrul incubatorului VividLabs și pentru a trece de stadiul de prototip a primit o finanțare de 300.000 de euro de la Fortech, un jucător important în industria de dezvoltare din Cluj-Napoca. Investory va continua campania de creștere și de atragere de fonduri participând la mai multe acceleratoare de business, dedicate start-up-urilor de soluții digitale.

Kidprenor este cel mai complex program de educație antreprenorială pentru copiii din România, care le oferă copiilor cu vârste cuprinse între 6 și 12 ani suportul de care au nevoie pentru a-și lansa prima afacere.

Exit mobile version