Conferința online: “Supply Chain Logistics & Intermodal Freight Transport Conference”

Categorii: Agenda B2B, Real Estate

Pe 30 iunie 2021, BusinessMark organizează conferința „Supply Chain Logistics & Intermodal Freight Transport Conference”, ce va avea loc online.

Evenimentul reprezintă o platformă importantă pentru a obține insights de la companii de top, de a cunoaște profesioniști din domeniu, de a afla bune practici de management al lanțurilor de aprovizionare și logistică, ce funcționează cel mai bine și ce strategii dețin premise cu potențial în viitor.

Speakeri confirmați la „Supply Chain Logistics & Intermodal Freight Transport Conference”:
SVEN ARNAUTS, Senior Manager & Board Member, Delaware;
DANIEL ENACHE, Supply Chain Global Access Range Manager, Dacia;
JOHAN ELZES, Business Unit Director Trade Facilitation & After Sales Services, Ahlers;
ADRIAN CRIZBĂȘIANU, Vicepreședinte, ARILOG; Country Manager VGP Romania
IONEL SCRIOȘTEANU, Secretar de stat, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii (sub rezerva confirmării finale);
JEROEN FABRY, Business Unit Manager CEE, H.Essers;
DANIEL JARNEA, Șef Serviciul Marketing, Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța;
CRISTI SECRIERU, Partner, ASP Advisors;
CĂTĂLIN CÎRNARU, Supply Chain Manager, Flanco;
OCTAV STOICA, BI-CPM Developer, Senior Software;
BOGDAN GĂVĂNECI, Business Development Manager for Contract Logistics, CEVA Logistics Romania.

Evenimentul este moderat de COSMIN BĂROIU, General Manager, Mantis Romania și DANIEL DRĂGAN, Managing Partner, BusinessMark.

Vor fi abordate subiecte precum: optimizare ca avantaj competititiv și tendințe în supply chain și logistică, digitalizare, automatizare, transformare și managementul lanțului de aprovizionare, multichannel supply chain, perspective privind dezvoltarea și creşterea exponenţială a transportului containerizat în România, strategia de transport intermodal a României, transportul intermodal- avantajele optimizării opțiunilor de transport: rutier, feroviar, naval și aerian, construirea lanțului de aprovizionare cu focus pe client, provocări specifice comerțului online la nivel de supply chain și logistică, importanța unui lanț de aprovizionare performant, bune practici și oportunități, inovație în Supply Chain, IoT, Big data, omnichannel, asset sharing economy, cloud, roboți, automatizare și digitalizare, blockchain, poziționare strategică și deschidere maritimă: Rolul strategic al Portului Constanța în regiune și oportunități de dezvoltare a proiectelor de transport maritime, management în logistică – gestionarea lanțului de aprovizionare ca prioritate strategică, facilități imobiliare și logistice: parcuri logistice, containere, cargo, utilaje, aspecte legale și fiscale specifice industriei.

Conferința cuprinde două sesiuni de prezentări (09:30 – 11:30, 12:00 – 14:00) și vizează: Directori Generali, Directori Operaționali, Directori Financiari, Manageri planificare, aprovizionare, depozite, Coordonatori distribuție, transport, Directori Logistică, Supply Chain Managers, Directori import-export, Directori comerciali și vânzari.

Participarea este gratuită, dar este necesară înregistrarea prealabilă, AICI.

Exit mobile version