Platformă de brokeraj în asigurări “made in Cluj”

În urmă cu șapte ani, Life Is Hard (LIH) intra pe piața AeRo a Bursei de Valori București (BVB).

Compania informatică Life Is Hard (LIH) a accesat un proiect european ce vizează dezvoltarea unei bazate pe big data, o investiție de 14,8 milioane de lei, din care finanțare nerambursabilă de 10,1 milioane.

Aceasta va oferi un instrument de management digital pe piața de brokeraj în asigurări, având efecte directe în nivelul de satisfacție a utilizatorilor, în timp ce facilitățile tehnice oferite vor reprezenta un avantaj competitiv.

“Ne-am propus consolidarea capabilităților noastre pe zona de digitalizare, platforma este un proiect strategic pentru creșterea companiei în următorii cinci ani. Prin integrarea unor tehnologii de ultimă generație din domeniul inteligenței artificiale va veni cu o serie de inovații tehnologice inedite pentru industria de asigurări, pentru piața de brokeraj în asigurări din Sud-Estul Europei” – Cătălin Chiș, președinte LIH.

Modulele din platforma 24Broker vor fi asistent virtual în vânzări, interfață de vânzare directă către client, analiză predictivă și Pay As You Drive. Pentru definirea algoritmilor și a modelelor de analiză predictivă LIH va colabora cu o echipă de cercetători științifici de la Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca.

Platforma este o aplicație destinată brokerilor din industria de asigurări, care o folosesc drept instrument digital în gestionarea informațiilor privind partenerii, polițele de asigurare, agenții și activitățile pe care le derulează. 12.000 de brokeri emit zilnic polițe de asigurare prin 24Broker, iar anul trecut valoarea primelor brute subscrise emise prin aplicație a fost de 622 de milioane de euro.

LIH are sediul în comuna Florești și este prima companie românească de software listată la Bursa de Valori București – Piața AeRO, și are expertiză avansată în dezvoltarea de proiecte de digitalizare pentru companii și comunități. Recent, a fost desemnată de BVB pentru a face parte din indicele BET AeRO. Compania pregătește trecerea pe piața principală a BVB, estimată să se concretizeze în 2023.

Exit mobile version