Farmec va generaliza franciza Gerovital

Cel mai mare producător de cosmetice din România a pornit un sistem de francizare al magazinelor cu brandul Gerovital pe care speră să îl internaționalizeze.

Societatea din Cluj deține 30 de magazine, sistemul de franciză fiind deschis recent, conform Economedia. “Dacă vrea cineva să investească într-o franciză Gerovital, îl sprijinim – avem deja o franciză care funcționează și așteptăm și alți clienți să vină pe franciză”, a declarat director general Mircea Turdean.

Acesta speră că astfel de magazine vor apărea în Italia, Franța, Anglia, Germania, Elveția, Ungaria, SUA, China, Dubai, Africa. În prezent 6% din produsele fabricii merg la export. În pandemie au funcționat doar cinci magazine, cele la stradă, fiind închise toate cele din interiorul complexelor comerciale.

Producătorul clujean a trecut peste anul pandemiei cu afaceri mai mari cu 10%, după ce a reușit să transforme producția de cosmetice în una de dezinfectanți și să mute vânzările în mediul online. Societatea avea afaceri de 238 de milioane de lei și 739 de angajați. Principalii săi competitori naționali sunt Detergenți Prahova, Papillon Laboratoires, AIS Pharma și Ivatherm, toate din București.

Exit mobile version