eMAG a investit 5 milioane de euro pentru a intra în comerţul alimentar online

eMAG a investit 5 milioane de euro pentru a intra în comerţul alimentar online cu propriul hipermarket virtual, Freshful. Miza companiei este de a avea vânzări de 200-250 mil. euro anual, scrie nocash.ro.

Serviciu este disponibil momentan în Bucureşti şi Ilfov și are în ofertă 18.000 de articole – fructe, legume, carne, lactate, articole de uz casnic – de la producători locali sau internaţionali.

Miza sunt însă producătorii şi fermierii locali, atât cei care au produse obişnuite, cât şi cei care au în ofertă articole eco sau bio.

„Locuitorii din București și mare parte din Ilfov vor putea să-și comande online, în doar câteva click-uri, produse alimentare proaspete, poate cel puțin la fel de bine cum și le-ar alege ei, la piață sau din magazin,” spune Tudor Manea, CEO eMAG.

Exit mobile version