Compania Corteva a raportat rezultatele financiare pentru al treilea trimestru al anului și pentru cele nouă luni încheiate la data de 30 septembrie 2021.
Prezentarea generală a rezultatelor financiare pentru T3 2021 | |||
Vânzări nete | Venituri din op. cont. (după impozitare) | EPS (Câștig pe acțiune) | |
GAAP | $2.4B | $36M | $0.05 |
vs. T3 2020 | +27% | +109% | +110% |
Vânzări Organice | EBITDA Operațional | EPS Operațional | |
NON-GAAP | $2.3B | $(51)M | $(0.14) |
vs. T3 2020 | +24% | +72% | +64% |
Prezentarea generală a rezultatelor de la începutul anului 2021 | |||
Vânzări nete | Venituri din op. cont. (după impozitare) | EPS (câștig pe acțiune) | |
GAAP | $12.2B | $1.7B | $2.23 |
vs. până în prezent 2020 | +11% | +154% | +162% |
Vânzari organice | EBITDA operațional | EPS operațional | |
NON-GAAP | $12.0B | $2.31B | $2.06 |
vs. până în prezent 2020 | +9% | +25% | +41% |
Principalele evoluții ale trimestrului
- Vânzările nete pentru cel de-al treilea trimestru au crescut cu 27% față de anul precedent, fiind conduse de America Latină și America de Nord. Vânzările organice au crescut cu 24% în aceeași perioadă, cu creșteri de volum și de preț ca urmare a introducerii continue a noilor tehnologii și o execuție puternică la nivel global.
- Vânzările nete pe segmentul de produse de protecție a plantelor au crescut cu 22%, iar vânzările organice au crescut cu 19% pentru trimestrul trei. Toate regiunile au înregistrat creșteri de vânzări pe parcursul trimestrului. Vânzările de produse noi au determinat creșterea volumului, conduse de insecticidul IsoclastTM.
- Vânzările nete de semințe au crescut cu 41% iar vânzările organice au crescut cu 37% față de aceeași perioadă a anului trecut. Creșterile de volum au fost la scară largă, conduse de America de Nord. Prețul a crescut cu 19% la nivel global, determinat de deciziile de business din America Latină și de reducerea volumului de porumb reînsămânțat în America de Nord.
- În standardul GAAP veniturile și câștigul per acțiune (EPS) din operațiuni continue au fost 36 milioane $, respectiv, 0,05 $ pe acțiune în cel de-al treilea trimestru din 2021. Creșterea puternică a prețurilor și câștigurile din volum au condus la îmbunățirea EBITDA operațional cu 72%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
- În cel de-al treilea trimestru, Compania și-a continuat progresul de creștere al productivității compensate parțial de impactul creșterii continue a costurilor cu materiile prime și al altor condiții din piață.
- Compania a declarat anterior că a furnizat estimări privind EBITDA operațional1 cuprinse în intervalul de 2,5-2,6 milarde $. Corteva și-a mărit estimatul veniturilor nete pentru a se încadra în intervalul 15.0-15.7 miliarde $ și a crescut EPS operațional pentru a se încadra în intervalul de 2,05-2,15$ pe acțiune.
- Consiliul de administrație Corteva a anunțat că l-a numit pe Chuck Magro noul director executiv al companiei, începând cu 1 noiembrie 2021. De asemenea, el se va alătura și Consiliului de administrație al companiei. Acesta a ocupat recent funcția de director executiv al Nutrien și aduce Corteva o experiență vastă în conducerea companiilor agricole globale, sprijinind în același timp crearea de valoare semnificativă pentru toți partenerii. James C. Collins, Jr. se va retrage din Corteva la sfârșitul anului și va lucra împreună cu Chuck Magro pentru a asigura o tranziție de succes.
Sistemul Enlist™ de control al buruienilor a fost consolidat prin omologarea Conkesta E3™4
- A fost lansat sistemul Enlist E3™4 pentru cultura de soia în Brazilia, Uruguay și Argentina și lansat Conkesta E3™4 în Brazilia. Au fost inițiate studii ale consumatorilor în regiune, cu aceasta tehnologie care se așteaptă să consolideze poziția pe piata culturii de soia în America Latină
- Anticipează performanța puternică a sistemului Enlist E3™4 pentru cultura de soia pe piețele din SUA pentru sezonul 2021, pe baza rapoartelor inițiale, cu o cerere mai mare preconizată în 2022
- Se așteaptă ca sistemul Enlist™ de control al burienilor să genereze venituri de peste 800 milioane $ pentru întregul an 2021 – pe cale de a dubla performanța din 2020
Creșterea continuă a noilor produse de protecție a plantelor consolidează puterea portofoliului
- Creșterea vânzărilor pe produsele de protecție a plantelor – până la 335 milioane $ față de anul 2020, reflectând perspective de creșteri în toate regiunile
- A continuat să impulsioneze progresul în ceea ce privește noile lansări de produse de protecție a plantelor5, prima înregistrare fiind cea a fungicidului Adavelt™ care a fost peste așteptări
- Consolidarea poziției în sectoare de mare valoare, cum ar fi gestionarea nutrienților și produselor biologice – se așteaptă ca 17 tehnologii biologice să se lanseze în 2021 și 2022, acoperind fiecare regiune
Prețurile, productivitatea și execuția lanțului de aprovizionare permit extinderea marjei comerciale
- Gestionarea activă a costurilor determinate de piață asupra materiilor prime esențiale prin executarea puternică a prețurilor și a productivității pentru a îmbunătăți marja de profit
- Provocările legate de transport și logistică în mai multe industrii au dus la întârzieri și la creșterea costurilor de producție, cererea rămânând ridicată și serviciile contractate
- Atenuarea impactului unor provocări date de aprovizionarea externă și maximizarea operațiunilor prin strategia flexibilă de aprovizionarea în protecția plantelor, împreună cu rețeaua globală de producție de semințe
Consolidarea angajamentului de a oferi plus valoare investitorilor
- Au fost reafirmate obiectivele pe termen mediu cu privire la așteptările anului 2022 pentru dezvoltarea continuă a tehnologiei și avantajele geografice, reflectând puterea pieței și execuția Corteva
- S-au returnat aproximativ 1 miliard $ către acționari în primele 3 trimestre, prin dividende și răscumpărări de acțiuni.
- Compania se așteaptă să livreze acționarilor cel puțin 1,3 miliarde $ pentru tot anul, inclusiv minimum 900 milioane $ în răscumpărări de acțiuni
Rezumatul anului până în prezent – 2021
Pentru cele nouă luni încheiate la 30 septembrie 2021, vânzările nete au crescut cu 11% față de aceeiași perioadă a anului trecut. Vânzările organice au crescut cu 9%. Vânzările au crescut în toate regiunile, cu câștiguri organice de două cifre în America Latină.
Volumul vânzărilor a crescut cu 6% față de aceeași perioadă a anului anterior, cu câștiguri în ambele segmente conduse de introducerea permanentă a noilor tehnologii. Vânzările de noi produse de protecție a plantelor au condus la creșterea vânzărilor nete de două cifre pe segment, cu o creștere organică de 13%.
Vânzările nete pentru segmentul de semințe au crescut cu 8% la începutul anului, în principal datorită creșterii suprafeței semănate în America de Nord și a câștigurilor din acțiuni datorită produsului Safrinha din Brazilia.
Prețurile au crescut cu 3% față de anul anterior, cu câștiguri în ambele segmente și în toate regiunile. Prețurile mai mari reflectă execuția continuă a unei strategii de preț-valoare la nivel global și prețurilor pentru materii prime și costuri logistice mai mari.
Veniturile din operațiunile continue după impozitul pe profit conform standardului GAAP au fost 1,7 miliarde $ până în prezent în 2021. EBITDA Operațional pentru perioada dată a fost 2,31 miliarde $, în creștere cu 25% față de anul precedent.
T3 |
T3 |
% |
% |
|
(în milioane $, exceptând cazul cand se menționează altfel) | 2021 | 2020 | Variație | Variație Organică1 |
Vânzări nete | $2,371 | $1,863 | 27% | 24% |
America de Nord | $590 | $487 | 21% | 20% |
EMEA | $390 | $315 | 24% | 19% |
America Latină | $1,097 | $805 | 36% | 31% |
Asia Pacific | $294 | $256 | 15% | 16% |
De la începutul anului | De la începutul anului | % | % | |
(în milioane $, exceptând cazul când se menționează altfel) | 2021 | 2020 | Variație | Variație organică |
Net Sales | $12,176 | $11,010 | 11% | 9% |
North America | $6,175 | $5,818 | 6% | 5% |
EMEA | $2,702 | $2,425 | 11% | 7% |
Latin America | $2,203 | $1,754 | 26% | 27% |
Asia Pacific | $1,096 | $1,013 | 8% | 7% |