Noul sediu al Vitacom generează afaceri mai mari

Mutarea de la Cluj-Napoca la Apahida pare de bun augur pentru compania clujeană specializată în furnizarea și fabricarea de produse și accesorii electronice, electrocasnice și IT&C.

În primele nouă luni ale acestui an, Vitacom Electronics a înregistrat o creștere față de aceeași perioadă a anului trecut, conform Forbes. Societatea vizează afaceri de 61,3 milioane de lei în 2021, în creștere de la 56,6 milioane de lei în 2020. Compania de familie care aniversează 30 de ani de existență în 2021 a fost înființată de Vasile Vita, dezvoltând în timp și două branduri proprii: Well și Chrome.

„Am început afacerea cu doar câteva produse, într-un apartament închiriat din cartierul Zorilor, din Cluj-Napoca. În prezent avem zeci de mii de produse și un nou centru unde ne-am mutat de curând, în Zona Metropolitană Cluj, care dispune de o suprafață totală de 13.000 mp, dintre care 5.000 mp depozit și 1.400 mp birouri, toate clasa A”, a declarat directorul executiv Aviva Vita.

O mare parte dintre produsele sale se comercializează și pe piețele internaționale, 8% din vânzări fiind din alte ţări din Europa. Vitacom își propune să continue investițiile în aplicații tip software incluse în dezvoltarea platformelor online, fiind pe ultima sută de metri cu finalizarea celei mai mari investiții de până acum. Principalii competitori în domeniu pe piața clujeană sunt VLG RO, Agressione Group, Promelek XXI, Electroglobal,  Quantumpharm.

Exit mobile version