MAM Bricolaj se extinde în trei orașe din Ardeal și Banat

Fondatorul companiei de bricolaj va folosi banii de pe bursă pentru noile magazine din marile orașe ale Transilvaniei | Foto: BVB

Orașele Brașov, Cluj-Napoca sau Timișoara figurează pe lista de dezvoltare de noi magazine ale rețelei MAM Bricolaj. 

Compania ia în calcul, pentru următorii cinci ani, dezvoltarea rețelei până la 12 unități la nivel național, inclusiv Iași, Constanța și al patrulea magazin în București. Aceasta are o capitalizare bursieră de 47 de milioane de lei. În primul an de la listarea pe piața de capital, MAM a accelerat proiectele de dezvoltare strategică: extinderea rețelei și creșterea numărului de clienți.

Astfel, a finalizat investiția într-un nou magazin în București și a avut o creștere de 20% a numărului de clienți. Investitorii de pe Piața AeRO a Bursei de Valori București au tranzacționat, anul trecut, 1,3 milioane de acțiuni MAM. Valoarea tranzacțiilor realizate cu acțiunile MAM a fost de 30,1 milioane de lei. Compania a atras de la investitori 8,5 milioane de lei, fonduri destinate deschiderii de noi magazine în țară.

MAM Bricolaj a fost înființată în 2011 de către Cristian Găvan, fiind axată pe comercializarea de materiale și accesorii de mobilă, bricolaj și servicii de proiectare în mobilă. Găvan deține 67% din acțiuni, iar restul, persoane fizice și juridice. Compania operează trei magazine în București. Printre marile rețele de profil prezente în România se numără Dedeman, Leroy Merlin, Hornbach, Brico Depot, Arabesque.

Exit mobile version