Lidl urcă venitul brut al angajaților din România la 1.000 de euro

Rețeaua de supermarketuri Lidl România va majora veniturile angajaților cu 12,5% față de anul precedent, ajungând la un venit brut de pornire de 4.950 de lei pe lună.  

În 2022, cel mai mic venit mediu net realizat de un vânzător la angajare va fi de 2.900 de lei, sumă ce include salariul, tichetele de masă, primele anuale de Paște și de Crăciun, un bonus anual, alte bonusuri și sporuri. Toți angajații activi vor primi, odată cu salariul din februarie 2023, un bonus anual echivalent cu valoarea salariului lor de bază din luna respectivă. Pentru angajații care se vor alătura echipei în 2022 bonusul va fi calculat proporțional cu perioada lucrată.

Angajații Lidl vor beneficia, în primii ani de colaborare, de creșteri salariale anuale garantate. Numărul de zile de concediu acordate crește progresiv în primii ani în companie, ajungând la maximum 27 de zile de concediu, inclusiv o zi liberă cu ocazia aniversării. Lidl a implementat, din 2013, politica de a oferi două zile libere angajaților din magazine, de Crăciun, cât și de Paște.

Alte beneficii incluse sunt formare personalizată, abonamente la platforma Bookster, oferte speciale la abonamentele de fitness. Lidl este unul dintre cei mai mari angajatori din România, cu 10.000 de salariați. Principalii săi competitori direcți sunt Profi, Mega Image, Penny, Carrefour Market – Supeco, My Auchan, dar și rețelele Kaufland, Auchan, Carrefour, Cora, Metro sau Selgros.

Exit mobile version