Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

La loc comanda. “Strada Clujului”, spartă pentru lucrări la canalizare

Artera Gheorghe Doja din Zalău, recent reabilitată cu 2,2 milioane de euro de către companiile de construcții Avril și Delcar, va fi supusă unor lucrări de spargere pentru realizarea canalizării.

Lucrările de reabilitare s-au finalizat de către asocierea Avril și Delcar, în decembrie, fiind finanțate cu fonduri europene de 11 milioane de lei, conform Sălajul Liber. Artera a fost reabilitată din temelii, cu trotuare și piste de biciclete, cu carosabil nou și cablurile introduse în subteran.

Totuși, strada se va sparge din nou, de această dată pentru lucrările de canalizare. Anunțul a fost făcut de Ioan Savu, antreprenorul care a reabilitat-o, dar și de către Marcel Zaharia, directorul Companiei de Apă Someș – Zalău. Pe o porțiune de 500 m se va introduce în subteran o conductă cu un diametru de mari dimensiuni. Oficialul CAS – Zalău a dat însă asigurări că, la final, societatea va aduce strada la starea inițială.

„Am înțeles raționamentul Primăriei Zalău pentru că nu și-a dorit să piardă banii. Noi avem acest proiect de realizare a rețelei de canalizare și vom începe munca și pe Doja. La finalul lucrărilor, avem obligați să aducem strada la starea inițială, adică asfaltată, ceea ce se va și întâmpla”, a declarat Zaharia.

Pe de altă parte, administrația locală a amendat Ludwig Pfeiffer Timișoara, societate de construcții care lucrează la canalizarea cartierului Ortelec, pentru că nu a adus partea carosabilă la starea inițială, gropile fiind astupate cu nisip și pietriș.

Instituția a convocat, la început de an, o ședință cu constructorii cu lucrări în municipiu, ca urmare a faptului că întârzierile pun în pericol finanțarea marilor proiecte ale orașului. Instituția voia să evite distrugerea străzilor nou modernizate sau a viitoarelor proiecte edilitare ca o consecință a ritmului lent în care lucrează constructorii desemnați prin licitație de CAS, care au avut de intervenit apoi la conducte.

Printre zonele problematice se numărau arterele Doja, Coposu, Porolissum, Bujorilor, Moigradului, Cetății. CAS derulează în județele Sălaj și Cluj un megaproiect european de 355 milioane euro (finanțat prin Programul Operațional Infrastructură Mare), în perioada 2019-2023.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

44% din flota de autobuze a Clujului este Euro III

Articolul următor

Județul Timiș va fi promovat la Târgul de Turism al României cu ajutorul ochelarilor de realitate virtuală

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share