Serele Bio Culture, premiate la Modern Buyer Awards

Producătorul de legume din localitatea clujeană Căpușu Mare a fost desemnat drept câștigător al premiului cititorilor Modern Buyer la gala organizată la București de către platforma destinată specialiștilor în achiziții și vânzări.

În această categorie, Modern Buyer a selectat 10 producători români supuși unui proces de vot venit din partea publicului, în format online, tip sondaj. Cititorii și-au ales producătorul cu care rezonează ca imagine, gust, experiență în interacțiuni multiple cu brandul. Câștigătorul a fost selectat pe baza numărului cel mai mare de voturi primite. La această categorie au votat 500 de profesioniști din industrie.

Anul trecut, tomatele Bio Culture au primit și certificarea de produs montan, alături de cea de produs ecologic. Afacerea a fost inițiată de Alina Nedeluș (foto), absolventă a master de științe horticole la Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară Cluj. Cultura principală o reprezintă tomatele de tip cherry, pe 8.000 mp. Valorificarea lor se face în marile lanţuri de retail modern.

Unul dintre obiectivele majore este extinderea producţiei pe opt luni din an. Vânzările din 2020 s-au cifrat la 71 de tone de roşii cherry (70%) şi cherry prunişoare (30%). Principala investiţie a fost în sisteme de încălzire, din fonduri proprii şi credit bancar, pentru a obţine temperaturi de 14-15 grade noaptea și a extinde perioada de producţie. Principalele rețele de distribuție sunt Carrefour, Mega Image, Cora.

Exit mobile version