Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Povestea Knauf Insulation, compania lider mondial în produse de izolație, care investește în România, la Târnăveni

Grupul Knauf, unul dintre cei mai mari producători de materiale de construcții din Europa, este o companie cu o tradiție îndelungată, înființată în 1932, în Germania, ce s-a dezvoltat ca o afacere de familie, avându-i ca fondatori pe frații Alfons și Karl Knauf. În prezent este condusă de fiii acestora, Nicholas și Baldwin, care se ghidează după aceleași valori solide, în centrul cărora se află oamenii: Umanitate (Menschlichkeit), Parteneriat, Angajament și Spirit antreprenorial.

 Subdivizia acestuia, Knauf Insulation, este cel mai mare producător de soluții de izolație din lume, cu peste 40 de ani de experiență în industrie, peste 5.500 de angajați din 40 de țări și 27 de unități de producție în 15 țări. Pe harta locațiilor Knauf Insulation din întreaga lume regăsim acum și România, fabrica din Târnăveni unde se va produce începând din acest an vată minerală cu tehnologie ECOSE®.

 

La începutul anului, Knauf Insulation a finalizat achiziția fabricii de vată minerală de sticlă Gecsat S.A. din Târnăveni, jud. Mureș, în care își propune să investească în tehnologii de ultimă generație la standardele Knauf, precum și alte investiții durabile.

 Knauf este o firmă tipică de familie care promovează o cultură organizatorică din ce în ce mai rar întâlnită în prezent. Pentru Knauf, oamenii sunt cei mai importanți, iar motivarea angajaților și crearea unui mediu de lucru plăcut la fel ca și apropierea faţă de clienţi  și crearea unor relaţii deosebite, de lungă durată cu aceștia prin serviciile oferite reprezintă o prioritate. Având experiența a zeci de mii de angajați în toată lumea, Knauf Insulation își propune să aplice același model de business și în fabrica din Târnăveni, în spiritul unității, unde fiecare are de învățat de la celălalt, iar munca în echipă stă la baza succesului.

În fabrica de la Târnăveni, Knauf Insulation, companie prezentă deja pe piața din România din 2008, va alinia atât procesele de fabricație la standardele grupului, prin implementarea unor tehnologii de ultimă oră ce vor permite producerea de vată minerală din sticlă cu tehnologia inovativă ECOSE®, cât și valorile, standardele etice și sociale și condițiile superioare și sigure de lucru pentru angajați.

Pe piața din România, Knauf Insulation este unul dintre principalii furnizori de vată minerală, cu un portofoliu de produse foarte complex, potrivit pentru toate tipurile de construcții: vată minerală și sisteme pentru izolații mansarde, termoizolare fațade, pereți de compartimentare, acoperișuri plate și multe altele.

Produsele Knauf Insulation economisesc energie, reduc emisiile și asigură siguranța clădirilor pentru mediu, menținând oamenii sănătoși și în siguranță. Soluțiile Knauf Insulation cu tehnologia ECOSE® dețin certificarea Eurofins Indoor Air Comfort Gold pentru calitatea aerului din interior, oferă proprietăți excelente de izolare termică, fonică și protecție la incendiu și sunt fabricate din sticlă reciclată până la 80%.

Viziunea Knauf Insulation este aceea de a genera schimbarea către soluții mai inteligente de izolare pentru o lume mai bună. Fabrica din Târnăveni va sprijini obiectivele de creștere ale Knauf Insulation și va asigura o capacitate suplimentară pentru a răspunde cererii tot mai mari pentru soluțiile de izolare în regiune, din piețele în continuă creștere din România, Europa de Est și Comunitatea Statelor Independente (CSI).

Compania pune preț atât pe angajamentul său față de oameni, cât și pe un viitor mai sustenabil, prin strategia Pentru o lume mai bună, ce constă în implementarea celor mai înalte standarde de responsabilitate ecologică. Astfel, compania se implică de peste un deceniu în acțiuni construite în jurul a trei piloni esențiali: daune zero asupra mediului, prin reducerea consumului de energie și a emisiilor de carbon, reciclarea deșeurilor de producție, încorporând principiile economiei circulare, și susținerea de campanii constante pentru clădiri mai bune și mai durabile. În ultimii zece ani, compania a reușit reducerea cu 23% a consumului de energie, cu 67% a deșeurilor produse, având o scădere de 43% a emisiilor de combustibil.

Knauf Insulation își propune să obțină performanță, la cele mai înalte standarde de calitate, în fiecare punct de lucru pe care îl are, implicându-se constant în comunitățile în care își desfășoară activitatea, cu scopul de a contribui la un viitor mai bun, cu și despre oameni. Povestea din Târnăveni abia acum începe.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Constructorii de la Kesz România Cluj (KRC) au terminat, în decurs de un an, hala din comuna Sânpaul a producătorului de cabluri Hirschmann Automotive.

Kesz a finalizat noua hală Hirschmann Automotive

Articolul următor

Make IT in Oradea oferă o finanțare de 50.000 de euro pentru startup-ul Expert24

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share