Oradea, nominalizată pentru cea mai frumoasă destinație City Break

Destinația Anului”, cea mai importantă competiție de promovare a turismului intern, se află deja la a II-a ediție. Competiția dorește promovarea destinațiilor turistice ale României în mediul online, în emisiunile PrimaTV, prin implicarea directă a românilor pe site-ul destinatiaanului.ro și prin colaborarea cu bloggeri și influenceri de turism.

Aflată la a doua ediție, „Destinația Anului” ridică ștacheta prin parteneriatul cu Ministerul Antreprenoriatului și Turismului și Alianța Pentru Turism, prin introducerea unei jurizări extinse în două etape (pe regiuni și națională) și o dublare a intensității comunicării.

Prin nominalizarea destinației preferate, îi oferi șansa de a câștiga competiția și de a fi promovată la nivel național. Un efort minim pentru un câștig uriaș. Promovarea în turismul intern are și beneficii financiare și crește șansele de expunere la nivel internațional. În același timp este o mândrie și un sentiment de apartenență să vezi destinația ta de suflet în competiție,” menționează inițiatorii campaniei.

După ce în 2021, Oradea a obținut Premiul Juriului în competiția „Destinația Anului”, fiind una dintre cele 6 finaliste din țară, anul acesta, Oradea este nominalizată din nou pentru titlul „Destinația Anului” 2022. Pentru susținerea destinației, Oradea poate fi votată pe site-ul www.destinatiaanului.ro până în 10 aprilie. Astfel, toți iubitorii Municipiului Oradea sunt încurajați să își susțină destinația favorită, pentru a fi eligibilă la etapa următoare a competiției.

Exit mobile version