Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Care sunt noutățile legislative cu impact fiscal și provocările pentru contribuabilii români? Aflăm la Tax & Finance Forum 2022

Pe 10 mai 2022, BusinessMark organizează o nouă ediție a „Tax & Finance Forum”, eveniment ce va avea loc onsite, la Hotel Radisson Blu din București, și virtual, pe platforma MyConnector.

Evenimentul este adresat atât companiilor din mediul privat, cât și celor din sectorul public. Specialiști din cele mai importante companii de consultanță vor prezenta și analiza cele mai importante aspecte și noutăţi legislative cu impact fiscal, principalele provocări pentru contribuabilii români și soluții de adaptare la noile prevederi.

Printre specialiștii invitați la eveniment se numără:
• Guillaume Macczak, Consulting CFO & GBS Services Associate Partner, EY România
• Viorel Sbora, Transfer Pricing & DAC6 Partner, ATIPIC Solutions
• Inga Țîgai, Associate Partner, Consultanță Fiscală, KPMG
• Ana-Maria Iordache, Partener, D&B David și Baias – afiliat PwC România
• Raluca Popa, Partener Asociat, Departamentul Impozite directe, EY România
• Luisiana Dobrinescu, Managing Partner, Dobrinescu Dobrev SCA
• Cătălina Nacev, Avocat senior, D&B David și Baias – afiliat PwC România
• Alex Slujitoru, Avocat, Director, Băncilă, Diaconu şi Asociații
• Alina Andrei, Partener, Cabot Transfer Pricing
• Narcisa Chirilă, Tax Manager, PKF Finconta
• Mihaela Crăciun, Senior Consultant, ATIPIC Solutions
• Luiza Ionescu-Donoiu, Senior Managing Associate, Reff & Asociatii | Deloitte Legal
• Alexandru Stancu, Senior Manager Servicii Fiscale, Deloitte Romania

Evenimentul cuprinde două sesiuni de prezentări (09:00 – 11:30, 12:00 – 14:00) și un seminar (14:45 – 16:30) susținut de specialiștii ATIPIC SOLUTIONS, Viorel Sbora și Mihaela Crăciun. În cadrul seminarului, cei doi vor discuta despre efectele nefaste ale dosarelor de prețuri de transfer pregătite „de grup”, noua listă de mari contribuabili, importanța strategiei de apărare în inspecția fiscală.

În cadrul sesiunilor de prezentări, vor fi abordate teme de actualitate, precum: instrumentul multilateral care modifică tratatele de evitare a dublei impuneri ale României începând cu 1 ianuarie 2023; prețurile de transfer în 2022 la nivel internațional și local; inspecția fiscală a dosarului de prețuri de transfer – exemple și bune practice;ESG, transpunerea Directivei UTP în România; abordări recente ale instanțelor române în litigiile fiscale; munca de (aproape) oriunde – aspecte practice; implicații fiscale și de securitate socială; noi măsuri fiscale privind impozitul pe profit care vin în sprijinul mediului de afaceri; noutăți legislative în contextul digitalizării fiscale – provocările anului 2022; principalele aspecte privind RO e-factura, RO e-transport și Spațiul Privat Virtual (SPV); SAF-T – ultimele noutăți și lecții învățate din proiectele de implementare.

Organizatorii au transmis și tematica pentru seminar:
• Cum vă poate afecta un dosar de prețuri de transfer pregătit la nivel de grup dar neadaptat la legislația din România;
• Studii de comparabilitate pregătite centralizat la nivel de grup – o idee bună sau nu?
• De ce este important să aveți o strategie de apărare coerentă și adaptată la cerințele echipei de inspecție fiscală;
• Noua listă de mari contribuabili și impactul pentru contribuabilii ce au fost încadrați în această listă;
• Aspectele care trebuie avute în vedere / corectate în cadrul contractelor semnate cu părți afiliate;
• Tratamentul fiscal al ajustărilor de prețuri de transfer;
• Inflație sau noua provocare în domeniul prețurilor de transfer;
• Pregătirea anuală a raportărilor Country by Country Reporting (CbCR).

Participarea la „Tax & Finance Forum” echivalează cu 5 ore de pregătire profesională pentru membrii Camerei Consultanților Fiscali, iar evenimentul vizează: Directori financiari, Directori generali, Consultanți fiscali, Tax Managers, Controlleri financiari, Directori economici, Directori contabili, Contabili, Auditori, Analiști financiari, Antreprenori.

Organizatorii pun la dispoziție trei tipuri de bilete: in person, online și on demand. Experiența „in person” va fi completată de cea virtuală, astfel că puteți interacționa chiar și online cu ceilalți invitați și vizita zona expozițională. Mai multe detalii despre agendă și tematică aici sau la adresa office@business-mark.ro.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Trenchless Romania Club

Trenchless Romania Club este membru afiliat la Asociația Internațională pentru Tehnologii Trenchless

Articolul următor

Strategii pentru orașele viitorului în cadrul conferinței UrbanTalks Oradea

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share