TIFF, parteneriat cu Netflix

Festivalul Internațional de Film Transilvania (TIFF) a încheiat un parteneriat cu compania americană Netflix pentru programul Drama Room.

Festivalul Internațional de Film Transilvania (TIFF) a încheiat un parteneriat cu compania americană Netflix pentru programul Drama Room.

Scenariștii și producătorii români care au un proiect de serial în dezvoltare sunt așteptați să își înscrie proiectele în Drama Room, în perioada 17-26 iunie. Drama Room este organizată în parteneriat cu Netflix România, iar termenul limită pentru înscrieri a fost fixat pentru 3 iunie.

Drama Room este conceput pentru a-i ajuta pe creatori să-și perfecționeze abilitățile de producție a serialelor și să înțeleagă dinamica pieței internaționale. Programul se va desfășura în timpul festivalului. Acesta va consta în paneluri conduse de experți de top din industria cinematografică, inclusiv din partea Netflix, dar și în sesiuni de feedback aplicat. Vor fi selectate cinci proiecte.

Tutorele principal al Drama Room 2022 va fi producătorul de film Eilon Ratzkovsky. Este șeful Quiddity, companie specializată în dezvoltarea de drame TV de înaltă calitate pentru rețele europene și șef de studii pentru TFL Extended.

De la DVD-uri, la streaming video

Netflix este o companie americană a cărei venituri primare se bazează pe abonamentele de streaming video. Modelul inițial de afaceri includea vânzările de DVD-uri și de închiriere prin e-mail. Serviciile sale sunt operate în 190 de țări. Netflix a intrat în industria de producție de conținut media în 2012 debutând cu serialul House of Cards.

Compania și-a extins producția de film și de seriale de televiziune, oferind conținut Netflix Original prin intermediul bibliotecilor online de filme și televiziune. Aceasta a lansat 126 de seriale originale sau filme în 2016, mai mult decât orice altă rețea sau canal TV. În 2018, Netflix avea 125 de milioane de abonați din întreaga lume.

Exit mobile version