Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Automotive Expo & B2B Meetings 2022: Crește numărul expozanților ce reprezintă companii de IT

După o criză sanitară, economică, a materiilor prime etc., la sfârșitul săptămânii trecute Sibiul a găzduit Automotive Expo & B2B Meetings, cel mai important târg Auto B2B din România. Evenimentul s-a aflat la a opta ediție și a fost organizat cu scopul dezvoltării și îmbunătățirii relațiilor de afaceri, dedicat profesioniștilor din producția de automobile, cumpărătorilor, furnizorilor și subfurnizorilor.

Organizatorul evenimentului, inTradeFairs, afirmă că în cadrul Automotive Expo & B2B Meetings este facilitată expunerea de produse, prezentarea de noi inovații tehnologice, accesul la informație, cooperarea și dezvoltarea de noi parteneriate.

„În acest an am avut 100 de expozanți. Față de 2019, care a fost un an de referință, suntem la 85% ca și număr de expozanți și suntem la o creștere de aproximativ 25% în ceea ce privește numărul participanților. Evident că în anii de pandemie s-a accelerat foarte mult digitalizarea companiilor. Constat că inclusiv pe partea de promovare reprezentanții companiilor vin și se prezintă mai bine. Au lucrat în acești ani la partea de imagine. Sunt prezente produse tot mai inovative, orientate către zona de eficiență de orice natură – consumuri reduse, eficiență în utilaje, angrenaje etc. Așteptăm evident evaluarea expozanților, care e cea mai importantă”, ne-a spus Claudiu Georgescu, manager general inTradeFairs.

Potrivit lui, cel mai important pentru participanți este să aibă întâlniri de calitate. „Noi am lucrat mult la partea de a face evidente informațiile legate de companiile participante, care nu sunt poate clare în cazul altor evenimente. Participanții la eveniment pot să-și facă o idee despre cine particpiă la eveniment, pe ce domeniu și paote să ia o decizie în consecință. Cel mai important pentru ei este pe cine vor întâlni acolo și dacă noi îi convingem că poate să participe, își fac înregistrarea. Avem un sistem simplu și automatizat”, a explicat organizatorul procesul de participare.

Potrivit lui Claudiu Georgescu, în ultimii ani a crescut numărul expozanților care reprezintă companii de IT – „în ideea în care în automobile sunt tot mai multe componente electronice, tot mai mult soft integrat și atunci automat și aceste companii, care unele dintre ele acum 3-4 ani nici nu existau, se dezvoltă foarte bine și încep să vină la evenimentele noastre, cu inovații și soluții de ultimă oră”.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Expert24, noul Uber pentru servicii

Articolul următor
Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară (USAMV) a organizat Zilele Horticulturii Clujene (ZHC) și Festivalul Alimentului.

Parada plantelor și alimentelor la Cluj. Două festivaluri în weekend

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share