Ultimul hop pe Drumul Apusenilor: podul principal de pe Crișul Repede

Podul principal care traversează Crișul Repede este cel mai important obiectiv rămas de executat pe Drumul Apusenilor.

Podul principal de pe râul Criș este cea mai complexă lucrare de realizat din proiect | Foto: CJ Cluj

Podul principal care traversează Crișul Repede este cel mai important obiectiv rămas de executat pe Drumul Apusenilor.

Președintele Consiliul Județean (CJ) Cluj, Alin Tișe, a realizat o analiză la zi a lucrărilor efectuate pe drumul județean de importanță turistică ce leagă localitatea Valea Drăganului de zona Barajului Floroiu.

„Stadiul fizic al lucrărilor pe cei 25 km ai Drumului Apusenilor este de 90%. Se lucrează intens la cele șapte poduri de pe traseu, inclusiv la cel mai important obiectiv rămas de executat, podul principal care traversează râul Crișul Repede”, a declarat președintele CJ Cluj.

 

Lucrările la poduri, doar pe jumătate

La lucrările la trama stradală, constructorul a reușit să finalizeze toate lucrările conexe: șanțurile, rigolele, accesele la proprietăți, podețele. În acest moment se așterne stratul final de uzură, acesta fiind deja amplasat 15 km.

În paralel, se lucrează la cele șapte poduri de pe amplasament, stadiul fizic al lucrărilor apropiindu-se de 50%. După finalizarea acestor obiective de infrastructură, constructorul va așterne stratul de uzură și pe restul sectoarelor.

Drumul Apusenilor vizează conectarea localităților din județele Cluj şi Bihor la Rețeaua de transport TEN-T, prin modernizarea și reabilitarea a două sectoare de drum județean: DJ 764B (Valea Drăganului –Baraj) – 22 km și DJ 108K (lim. județ Bihor – Baraj) – 3 km.

Exit mobile version