Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

“Autostrada Transilvania încă nu este recepționată de la Bechtel”

Deputatul Viorel Băltărețu atenționează asupra rosturilor de dilatare ale podului peste Autostrada Transilvania (A3) din zona Tureni.
Improvizațiile de pe A3 durează de peste un deceniu | Foto: Viorel Băltărețu

Deputatul Viorel Băltărețu atenționează asupra rosturilor de dilatare ale podului peste Autostrada Transilvania (A3) din zona Tureni.

“La începutul anului, sesizam autoritățile județene referitor la rosturile de dilatare ale podului de la Tureni. Ulterior, s-au executat lucrări provizorii. Recent, mi s-a scris că rosturile s-au deteriorat iar. Am sesizat Direcția Regională de Drumuri și Poduri (DRDP) Cluj și îi mulțumesc pentru intervenția rapidă.

E important, totuși, să avem, cât mai repede, lucrări definitive, pentru că provizoratul cauzează alte probleme. M-am bucurat să aflu că DRDP lucrează la un inventar și o evaluare de costuri a lucrărilor restante încă de la deschiderea tronsonului Turda – Gilău (2009)”, susține parlamentarul clujean.

Deputatul Viorel Băltărețu atenționează despre rosturile de dilatare ale podului peste Autostrada Transilvania (A3) din zona Tureni. Deputatul Viorel Băltărețu atenționează asupra rosturilor de dilatare ale podului peste Autostrada Transilvania (A3) din zona Tureni.

Circulăm pe ceva provizoriu de 13 ani

“Lucrarea nu are încă proces verbal de recepție, deci CNAIR nu a preluat-o de la Bechtel. Monitorizez procedura și, în momentul în care inventarul ajunge la Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, voi insista pentru aprobarea bugetului și accelerarea procesului-verbal de recepție finală.

De foarte multă vreme, adică din 2009, circulăm pe ceva provizoriu acolo. Se încearcă anul acesta finalizarea lucrărilor. Sper să se și întâmple și să nu rămână din nou o dorință fără acțiune”, consideră Băltărețu.

Proiectul Autostrada Transilvania (Braşov – Borş), parte din A3, a început în 2004, în baza unui contract încheiat cu compania americană Bechtel, ce trebuia executat până în 2012. A3 a fost împărțită inițial de autoritățile române în două proiecte, București – Brașov și Brașov – Cluj-Napoca – Borș, pe 584 km.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Primăria Timișoara pregătește o strategie de dezvoltare pentru zona orașului cu cea mai mare perspectivă de dezvoltare imobiliară

Articolul următor
Construirea de parcuri industriale în Maramureș, care să stimuleze investițiile directe în județ, aducând dezvoltare și creștere economică, reprezintă un obiectiv asumat al Consiliului Județean (CJ).

Primul parc industrial al Maramureșului: la Baia Sprie. Va avea până la 50 de hectare

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share