Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Banca Transilvania va acționa ca sponsor oficial al Universității Cluj

“U” Cluj și BT au anunțat continuarea parteneriatului, devenit tradițional, cu banca nr. 1 din România.
Logoul băncii clujene va fi vizibil pe tricourile fotbaliștilor | Foto: Universitatea Cluj

Societatea bancară din Cluj-Napoca se va implica, din acest sezon fotbalistic, ca sponsor oficial al echipei de fotbal Universitatea Cluj.

“U” Cluj a anunțat continuarea parteneriatului tradițional cu grupul bancar. BT a fost, în ultimii ani, principalul susţinător privat al proiectului “U” Cluj. După intrarea “U” Cluj în prima ligă, consemnată la finalul sezonului trecut, parteneriatul va continua, în sezonul 2022/2023, cu BT în postură de sponsor oficial. Începând cu acest sezon, logoul BT va apărea pe tricourile oficiale de joc.

“Susținerea va permite clubului să continue să progreseze, atât din punct de vedere sportiv, cât și al culturii organizaționale. Vom lucra împreună pentru a-i aduce pe clujeni și mai aproape de brandul “U” Cluj. La fel ca până acum, vom așeza în centrul parteneriatului comunitatea clujeană și extraordinarii noștri suporteri.

Continuăm să promovăm împreună sportul și fotbalul frumos, stilul de viață sănătos și educația ca bază a oricărui succes viitor. Ne “alimentăm” din iubirea fanilor noștri și aplaudăm pasiunea suporterilor pentru culorile alb-negre. BT ne ajută să scriem, în sezonul 2022/2023, un nou capitol a celei mai frumoase povești din fotbalul românesc”, a motivat conducerea clubului clujean.

BT ocupa primul loc în România, după active, urmată de BCR și BRD. “U” Cluj a avut, în sezonul trecut, 25 de sponsori, printre care BT, Superbet, Terapia, De’Longhi, AROBS, IRUM, Supercom, Ducfarm, Skiptrans sau Telios Care, dar o treime din finanțare au venit din banii publici. Pentru Liga 1, clubul va dispune de un buget estimat la 4,5 milioane de euro.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Forul județean din Cluj a raportat renovarea, după patru ani, Complexul Hotelier Univers T (CHUT), situat în proximitatea lacului 1 Gheorgheni.

Punct final în renovarea Univers T

Articolul următor
Retailerul Lidl România a decis să dubleze numărul magazinelor sale din incinta Festivalului Electric Castle (FEC).

Lidl instalează două supermarketuri la Electric Castle

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share