Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Lidl instalează două supermarketuri la Electric Castle

Retailerul Lidl România a decis să dubleze numărul magazinelor sale din incinta Festivalului Electric Castle (FEC).

Retailerul Lidl România a decis să dubleze numărul magazinelor sale din incinta Festivalului Electric Castle (FEC), din comuna clujeană Bonțida, unde va derula și programe de educație ecologică.

Lidl a anunțat că la FEC va amplasa două supermarketuri aprovizionate cu produse proaspete, două zone pentru pregătirea grătarului, zone pentru servit mâncarea și camping, dar și una dintre cele mai spectaculoase instalații new media, în zona Castelului Banffy. Lidl și FEC vor derula programe ecologice prin amplasarea a trei aparate de colectare separată automată a plasticului și 80 puncte de colectare a deșeurilor.

Retailerul se va implica în renovarea Castelului Banffy. Pentru fiecare recipient pet sau doză de aluminiu din aparatele de colectare separată automată, Lidl va dona câte 1 leu pentru reabilitarea monumentului. Din 2019, Lidl România a donat 340.000 de lei către Transilvania Trust, fundație care coordonează restaurarea.

La FEC vor fi organizate workshop-uri și activități interactive și educative (“Adevăr sau reciclare”, “Roata reciclării”, jocuri informative, “Magia UpCyclingului”), prin care participanții descoperă noi utilizări ale plasticului. Banca pentru Alimente Cluj (BAC) și Lidl vor colecta produsele alimentare aflate în perioada de valabilitate, rămase nevândute.

Acestea sunt distribuite către organizații nonprofit din regiune, care oferă sprijin persoanelor din medii defavorizate. În 2019, BAC a colectat 1 tonă de produse alimentare, dintre care 300 kg din punctele de vânzare organizate la festival de Lidl. FEC are loc în perioada 13 -17 iulie.

Parte a grupului Schwarz, Lidl acționează în 32 de țări, prin 11.900 de magazine, cu 310.000 de angajați, dintre care 10.000 în România. Aici are 300 de unități și cinci centre logistice. Principalii săi competitori direcți în țară sunt Profi, Penny Market, Mega Image, Carrefour Market.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
“U” Cluj și BT au anunțat continuarea parteneriatului, devenit tradițional, cu banca nr. 1 din România.

Banca Transilvania va acționa ca sponsor oficial al Universității Cluj

Articolul următor

Județul Sibiu își actualizează strategia de dezvoltare pentru următorii 10 ani: Varianta Ocolitoare Sud și viitorul spital județean, printre priorități

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Distribuție Energie Electrică România (DEER) Cluj, cel mai mare distribuitor național de profil, a organizat proiectul educativ “Școala Altfel cu Micul Energetician”, proiect care face parte din campania sa educativă.
Citeste mai mult

DEER predă energetica viitoarelor generații

3.000 de elevi din ciclul primar de învățământ învață despre energie în cadrul proiectului educativ. Distribuție Energie Electrică…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share