NTT Data inițiază în tainele informaticii studenții de la Litere

Literații și informaticienii au găsit calea de comunicare pentru un viitor comun la Cluj | Foto: NTT Data

Studenții Departamentului de limbi moderne aplicate (LMA) al Facultății de Litere Cluj-Napoca sunt incluși într-un program demarat de NTT Data Romania.

“Suntem onorați să fim parteneri într-un proiect de practică alături de Universitatea Babeș-Bolyai (UBB), Facultatea de Litere, Departamentul LMA, linia germană-engleză. Participanții au învățat de la colegii noștri despre cunoașterea proceselor de business, procesul de angajare.

Au lucrat pe înțelegerea modului de lucru individual și în echipe, dar și pe acumularea de experiență pe realizarea unui proiect. Credem cu adevărat în generațiile viitoare. Continuăm să ne implicăm în proiectele care sporesc probabilitatea de inserție pe piață muncii a studenților”, potrivit conducerii furnizorului de soluții informatice.

Programul pentru Departamentul LMA a fost coordonat de Robert Fecioru, Quality Assurance Consultant al NTT Data Cluj, alături de alți mentori implicați. Compania a demarat un program denumit “Practicăm excelența” (PEX),  dedicat pregătirii studenților pentru drumul către viitoarele lor cariere.

 

Integrată în structura EMEAL

NTT Data Romania a realizat afaceri de 86 de milioane de euro anul trecut și a prevăzut investiții de 6 milioane în creșterea și dezvoltarea echipei, dar și în infrastructură. Compania face acum parte din structura EMEAL a grupului japonez. În anul financiar 2021 afacerile înregistrate de compania locală s-au majorat cu 15%, marcând o creștere în dezvoltarea de parteneriate cu clienți locali și internaționali.

2021 a însemnat pentru societatea clujeană anul integrării în noua companie operațională definită pentru Europa, Orientul Mijlociu, Africa și America Latină. Aceasta poartă denumirea de NTT DATA EMEAL, are afaceri de 3 miliarde de euro și a ajuns la 46.000 de angajați, în 25 de țări. NTT DATA EMEAL a avut o rată de creștere de două ori mai mare decât media pieței, cu creșteri semnificative ale cotei de piață atât în Europa, cât și în America Latină.

Exit mobile version