Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

ZF deschide viitorul mobilității electrice

  • Portofoliul ZF în domeniul controlului mișcării și experiența sa în sisteme de frânare, direcție și suspensie activă, oferă grupului o poziție unică pentru a obține un control by-wire complet automat asupra vehiculelor.
  • Noul sistem de direcție by-wire vine în completarea suitei by-wire oferite de ZF și duce libertatea în proiectare și inginerie la un nou nivel.
  • Grupul ZF este un deschizător de drumuri în industrializarea sistemelor electrice de direcție, cu numeroase proiecte OEM în toate regiunile majore și cu producție programată pentru anul viitor.

Pe măsură ce vehiculele devin tot mai electrificate, automatizate și controlate prin software, ZF se află în avangarda dezvoltării și producției pe scară industrială a sistemelor de rulare inteligente, cu cea mai cuprinzătoare ofertă de tehnologii electrice din industrie, care nu mai necesită o conexiune mecanică sau fluide în sistem. Un bun exemplu este soluția de direcție by-wire.ZF a dezvăluit că a primit numeroase contracte de amploare din partea mai multor producători importanți din domeniul auto, care se vor lansa în toate regiunile majore începând cu anul 2023.

„Sistemele by-wire inteligente oferite de ZF marchează sfârșitul erei conexiunilor mecanice și deschid o nouă eră în domeniul controlului vehiculelor”, a declarat directorul executiv general al ZF, Wolf-Henning Scheider. „Tehnologia de direcție by-wire oferită de ZF permite noi caracteristici de siguranță și confort, precum manevrele autonome în caz de urgență sau de situații complicate ori parcarea în locuri foarte înguste.Marchează o premieră în domeniul mașinilor și camioanelor autonome, oferind o nouă libertate de proiectare și inginerie.”

De exemplu, sistemele  de direcție by-wire de la ZF permit un control complet autonom al vehiculelor, pentru automobile și taxiuri robotizate. Pentru automobile, oferă și caracteristici unice precum volanele retractabile pentru modurile de condus complet automate, controlul complet automat al direcției pentru a reduce unghiul volanului la parcare sau la manevre desfășurate la viteză redusă, precum și siguranță îmbunătățită în caz de accident, prin eliminarea coloanei de direcție. Sistemul electric reprezintă componentul perfect pentru viitoarele vehiculele electrice și automate.

Grupul ZF: conduce transformarea sistemului de direcție by-wire. Recent, ZF a prezentat în premieră sistemul său avansat de direcție by-wire în fața mass-mediei internaționale și a anunțat că această tehnologie va fi lansată la scară industrială de către un fabricant global important de mașini în următorul an.

De asemenea, ZF a obținut contracte suplimentare cu clienți din toate regiunile importante pentru producția în serie a sistemelor de direcție by-wire, poziționându-se astfel ca lider în acest domeniu tehnologic. Similar, în ceea ce privește sistemele de frânare, ZF este liderul global în producția sistemul integral de control al frânei, controlat la rândul său, în principal, de tehnologia by-wire.

Datorită portofoliului său complet, ZF este bine poziționată pentru a capta cote de piață importante în domeniul în creștere a sistemelor electrice de rulare și preconizează o cotă semnificativă pe piața sistemelor de direcție by-wire până în anul 2030.

„În mod activ, ZF face ca viitorul mobilității ecologice și autonome să prindă contur prin lansarea sistemelor electrice avansate de suspensie, direcție și frânare, care vor deveni mai uzuale datorită numeroaselor avantaje pe care le oferă. Software-ul și platformele de calcul de înaltă performanță precum cubiX ale ZF, alături de controllerul pentru mișcarea vehiculului, întregesc imaginea și creează împreună un nou nivel al performanței sistemului. Este exemplul perfect care arată măsura în care ZF s-a transformat într-o companie tehnologică, ce vede digitalizarea și decarbonizarea drept oportunități de dezvoltare”, a conchis domnul Scheider.

ZF dă startul viitorului by-wire

ZF este un lider în materie de dezvoltare și fabricant al unei game complete de sisteme by-wire care nu necesită o conexiune fizică directă:

  • Sistem de direcție by-wire ce include direcția roților din spate
  • Sistemulde frânare by-wire cu control integrat al frânei
  • Suspensie activă controlată electronic

Aceste tehnologii sunt combinate pentru a produce soluții sistemice care oferă îmbunătățiri mai mari decât se pot obține individual. Aici, software-ul și arhitectura combinată E/E joacă un rol important în aducerea de valoare.Sistemele  by-wire oferă un grad mai mare de control al vehiculelor, permițând distanțe de frânare mai mici, mai multă libertate de manevră, stabilitate îmbunătățită la viteze mari și eficiență și acoperire mai bune.

Tehnologiile by-wire au capacitatea de a regla direcția asistată și cuplul de frânare astfel încât să oferesenzația tipică pe care o așteaptă șoferii, dar pot fi și reglate imediat pentru a îmbunătăți forța de frânare și a reduce distanțele de oprire sau virajul în jurul unui obiect cu mai multă măiestrie decât o pot face șoferii.

Sistemul de frânare IBC cu frânare by-wire de la ZF permite (verificat termen) și recuperarea energiei care să ajute la încărcarea bateriilor de pe vehiculele electrice – subliniind modul în care sistemul de rulare și dispozitivele de acționare electronică pot funcționa împreună pentru un control îmbunătățit al mișcării, acoperire extinsă și un sistem de prezentare mai compact.

1) [Portofoliu extins by-wire de la ZF]

Fără conexiuni mecanice, fără fluide de sistem: Cu portofoliul său cuprinzător de tehnologie by-wire, ZF are un rol de pionierat în dezvoltarea sistemelor moderne de șasiu.

2) [Gama de produse by-wire de la ZF]

Pe măsură ce vehiculele devin din ce în ce mai electrificate, automatizate și controlate prin software, ZF este în fruntea dezvoltării și industrializării sistemelor de șasiu avansate, cu cea mai completă ofertă din industrie de tehnologii by-wire care nu mai necesită o conexiune mecanică sau fluide de sistem. Un exemplu principal este soluția de direcție by-wire ZF.

3) [Dinamica laterală a axei față cu direcție by-wire]

Sistemul de direcție al viitorului: tehnologia steer-by-wire de la ZF asigură o direcție complet adaptabilă și, de exemplu, nu numai că reduce unghiul volanului la parcare, ci și sporește rezistența la impact prin eliminarea coloanei de direcție.

4) [Axul spate cu dinamică transversală cu direcție by-wire]

Direcția activă a punții spate a ZF AKC (Active Kinematics Control) direcționează și roțile din spate, reducând astfel diametrul de viraj al vehiculului la viteze reduse îmbunătățind stabilitatea la viteze mai mari.

5) [Dinamica longitudinală cu frână by-wire]

Forță de frânare mai mare, distanță de frânare mai scurtă în funcție de situația de condus, sistemul brake-by-wire cu control integrat al frânei realizează o decelerare confortabilă, lină și o putere de oprire îmbunătățită pentru frânarea automată de urgență și sisteme de asistență prin interacțiunea frânelor, senzorilor și a unităților de control electronic, oferind astfel mai multă siguranță la drum.

6) [Dinamica verticală cu sMOTION by-wire]

Amortizarea activă elimină compromisul dintre stabilitate și confort, permițând funcții viitoare noi. Sistemul de amortizare sMOTION by-Wire ajustează forța de amortizare exact la situația de conducere corespunzătoare.

Total
4
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior

Romgaz, proprietar cu acte în regulă peste partea ExxonMobil din Marea Neagră

Articolul următor

A fost inaugurată noua fabrică Airbus Helicopter din Gyula

Citește și:
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
4
Share