Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Drumurile colectoare și pasajul pentru centrul de transport intermodal Oradea, prin PNRR

Consilierii locali au votat parteneriatul de implementare dintre Primăria Oradea și Compania Națională de Infrastructură Rutieră (CNAIR) pentru „Construire drumuri colectoare și pasaj pentru Centrul de Transport Intermodal din Oradea” prin Planul Național de Reziliență și Redresare (PNRR).

Este vorba despre un proiect în valoare de aproximativ 50 de milioane de lei. Proiectul care urma să fie finanțat din bugetul local va fi depus spre finanțare prin PNRR, pe axa care finanțează proiecte pentru siguranța rutieră.

„După o discuție avută cu ministrul Marcel Boloș, am fost informat că în PNRR se vor finanța 20 de pasaje rutiere. Am luat legătura cu reprezentanți din cadrul Ministerul Transporturilor pentru a le prezenta proiectul pasajului de pe șoseaua Borșului, pe care-l avem într-o fază avansată, respectiv în procedura de licitație pentru execuție. Ne încadrăm în această axă pe PNRR. Se va pune mult accentul pe maturitatea proiectelor, noi având unul aproape de finalizarea procedurii de licitație. Avem șanse ca un proiect de aproximativ 50 de milioane de lei să nu mai fie finanțat din bugetul local”, a precizat primarul Florin Birta.

Oferte

În perioada următoare se vor face toate demersurile pentru depunerea spre finanțare în parteneriat cu CNAIR, fiind în evaluare trei oferte. Acestea au fost depuse de către:

  1. PORR CONSTRUCT – ofertant unic, având ca subcontractanți pe S.C. RITMOTEH S.R.L. și ENERGOTRANSCONSULT S.R.L;
  2. Asocierea formată din PROCONS GROUP – lider de asociere, Freyrom – asociat 1, Constructii Erbasu – asociat 2, având ca subcontractanți PE LEKO CONSTRUCT, RITMOTEH S.R.L, DRUMURI ORASENEȘTI S.A.;
  3. Asocierea formată din SSAB-AG – lider de asociere, HYDROSTROY AD – asociat 1, având ca subcontractanți pe ELECTROAXA S.R.L, GAZINSTAL ENERGY, ACA ZOORK PROJECT.

Proiectul prevede trei mari obiective:

– pasaj peste sensul giratoriu, în zona parcului industrial, amplasat pe DN1, cu o lungime de 1.043 de metri;

– drum colector cu o lungime de 2.220 m, care se va intersecta cu drumul de legătură Centura Oradea – Autostrada A3 Biharia-Borș;

– drum de acces, lung de 665 de metri, care va începe din intersecția cu drumul colector și va ajunge până la viitorul acces în Centrul de Transport Intermodal. Durata de execuție a pasajului și a drumurilor colectoare este de 16 luni.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Ca universitate membră în alianțe europene de prestigiu (European University of Technology și European Network of Innovative High Education Institutions), UTCN a participat la un forum în Spania.

Politehniștii clujeni vor sprijini startup-urile sătești

Articolul următor
Tronsonul către județul Bihor al Autostrăzii Transilvania (A3) este creditat cu șanse mai mari de finalizare decât cel spre Cluj.

Prima autostradă a Sălajului, spre Bihor sau spre Cluj?

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share