Clujul a luat fața Bucureștiului de Black Friday, la eMAG

În premieră de Black Friday în țara noastră, Cluj-Napoca a ocupat primul loc în topul localităților după valoarea medie a comenzii per client la eMAG

Noul depozit al eMAG, echipat cu roboți și tehnologie de ultimă generație | Foto: Infotrucker

Municipiul Cluj-Napoca preia supremația în România, în fața capitalei, de Vinerea Neagră, ziua care precedă sezonul cumpărăturilor de Crăciun.

În premieră de Black Friday în țara noastră, Cluj-Napoca a ocupat primul loc în topul localităților după valoarea medie a comenzii per client la eMAG, urmat de București, Iași și Constanța. Black Friday a adus 560.000 de clienți care au cumpărat de la eMAG și de la cei 9.560 de vânzători parteneri.

Clienții au comandat produse de 644 de milioane de lei, cu 35 de milioane mai mult față de ediția precedentă. Numărul celor care au folosit opțiunea de a plăti în rate a crescut cu 43% față de anul trecut. Oamenii au pus mai multe produse în coșul de cumpărături. Fiecare comandă a conținut, în medie, 4,1 produse, și a avut valoarea de 1.170 de lei.

Categoriile de produse care au stârnit cel mai mare interes au fost: articole de băcănie, băuturi, jucării și articole pentru copii, produse de îngrijire personală, mobilă și articole pentru casă sau electronice și electrocasnice. Dintre categoriile speciale, carnea de porc, voucherele de reducere pentru bilete de avion Tarom, pachetele turistice și serviciile medicale au fost de interes pentru clienții eMAG.

„De Black Friday, peste jumătate de milion de români au făcut cumpărături de pe eMAG, unde au descoperit un uriaș mall digital de unde au cumpărat 2,2 milioane de produse de la aproape 10.000 de comercianți care vând pe Marketplace” a declarat Tudor Manea, CEO al eMAG.

Concluzii Black Friday la eMAG:

Top categorii de produse comandate

Exit mobile version