Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Sute de transportatori din România, reuniți la Cluj

Gala Tranzit a adus laolaltă 460 de jucători ai industriei de transport și logistică și reprezentanții a 50 de furnizori.

Peste 700 de participanți s-au bucurat de reîntâlnirea jucătorilor din industria transporturilor la Cluj-Napoca.

Gala Tranzit a adus laolaltă 460 de jucători ai industriei de transport și logistică și reprezentanții a 50 de furnizori de camioane, produse petroliere, semiremorci, anvelope și furnizori de servicii pentru firmele de transport, conform Trafic Media.

Subiectele dezbătute la Gala Tranzit s-au referit la calculul diurnei neimpozabile pentru șoferi; cum trebuie întocmit un contract de muncă pentru a nu risca impozitarea diurnei; cum se aplică detașarea transnațională a șoferilor care fac transport internațional pe piețe europene și cum se desfășoară primele controale (care sunt amenzile).

 

Piață de transport fragmentată

Alte discuții au vizat cum se controlează întoarcerea șoferilor  și întoarcerea camioanelor în țara de origine; cum se poate diferenția o firmă de transport pe o piață fragmentată de transport precum cea a României, cu 40.000 de operatori, dintre care 33.000 cu 1-5 camioane. Evenimentul a debutat cu un workshop despre digitalizarea firmelor de transport, susținut de Axes Software.

Alocuțiuni au susținut manageri ai companiilor Michelin, Shell, Euro Route Control, Horga Consulting, KPMG, PallEx, Design Thinking Society, Tracknamic, SmartDiesel DKV, reprezentanți ai Uniunii Naționale a Transportatorilor Rutieri din România, Inspecției Muncii.

50 de companii au avut prezentări în stand. La ceremonia de premiere au fost 15 companii de transport care au obținut rezultate financiare foarte bune în 2021. Ediția de anul trecut a Galei Tranzit contabiliza doar 330 de participanți.

Istvan Barta, Tracknamic:

  • „Acum este nevoie de softuri care să permită ca, de la o lună la alta, fără costuri, să crească sau să scadă activitatea, să se adauge module noi, astfel încât utilizatorii să fie cât mai flexibili și să își adapteze mai rapid procesele interne la noile realități“.

Danor Ionescu, Pall-Ex:

  • „În timpul pandemiei, toată lumea și-a dat seama cât de multă nevoie are de transport și de logistică. A căutat să afle mai multe despre aceste activități, despre ce însemnă să aduci un container pe mare sau să faci transport rutier sau aerian. Ne sunau clienții și ne spuneau că nu au suficiente mașini și acceptau creșteri de tarife, astfel că și profitul nostru a crescut mult. Nu am mai fost priviți ca un centru de cost sau ca o povară, ca până acum, ci ca principala sursă de valoare, de avantaj competitiv. Un sondaj realizat de Gartner spune că 70% dintre cei intervievați se uită la supply chain ca la o sursă de creștere, care le permite să ofere servicii mai bune, și nu mai privesc doar spre producție și vânzare, ci mai ales spre a avea sortimentele necesare la raft la timp“.
Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Proiectul SCALE a obținut o finanțare nerambursabilă de 100.000 EUR prin proiectul DIH4AI, finanțat de Comisia Europeană prin programul Orizont Europa.

Holisun și TDIH dezvoltă un chatbot pentru comunicarea digitală între primării și cetățeni

Articolul următor
Activele grupului financiar Banca Transilvania (BT) au ajuns la 141 de miliarde lei la finalul trimestrului III, în creștere cu 6,6% față de începutul anului.

Grupul Banca Transilvania are active de 28 miliarde €

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share