Rombat a concretizat strategia de vânzări pe 2023

La final de an ne-am întâlnit cu reprezentanții centrelor Rombat din toată țara.

Reprezentanții centrelor de vânzări din țară ale producătorului de baterii auto s-au reunit pentru bilanțul pe 2022, cei mai merituoși fiind premiați.

“La final de an ne-am întâlnit cu reprezentanții centrelor Rombat din toată țara. Am făcut o scurtă retrospectivă a activității din 2022. Am pus pe hârtie planurile pentru 2023. Pentru noi, fiecare colaborator este un ambasador Rombat.

Le suntem recunoscători tuturor pentru că ne reprezintă cu mândrie pe piața din România. În semn de mulțumire, am premiat performanțele obținute în 2022. Privim cu încredere spre 2023 care va aduce proiecte de succes pentru Rombat”, apreciază conducerea producătorului de baterii.

Rombat a devenit, în 1996, furnizor Dacia, în 2005 a obținut autorizația integrată de mediu, în 2008 a deschis primele sale centre, iar în 2013 a dezvoltat linia de producție pentru baterii AGM și EFB. În 2017, a fost nominalizată ca furnizor pentru uzina Ford Craiova, în 2018 a fost concretizată investiția în o nouă capacitate de producție, urmată de parteneriatul cu Ford Craiova (2019) și certificarea Ford (2021).

Societatea bistrițeană este cel mai mare producător de baterii din România și fabrică mai multe mărci, destinate în special automobilelor. Aceasta a fost privatizată, apoi vândută concernului sud-african Metair.

Managerul Rombat, Alin Ioaneș, anunța concretizarea, în 2022, a unui parc fotovoltaic care să genereze energie verde pentru capacitățile de producție. Afacerile fabricii erau, în 2021, de 488 de milioane de lei, cu un profit net de 19 milioane. Aici activau 734 de angajați, având o vechime medie de peste 12 ani.

Exit mobile version