Florăria Magnolia face pasul spre internaționalizare

Afacerea Magnolia a pornit la drum în 1997, cu o florărie în Bistrița, ajungând, în prezent, cea mai mare rețea de profil din România, cu 17 unități în 11 orașe, depozite en-gros și platformă online. Compania importă flori de calitate extra de la bursa internaţională din Olanda. Echipa cuprinde 150 de oameni. Unitățile Magnolia livrează florile prin curieri proprii în 2-4 ore în țară și în maximum 24 de ore în străinătate, având colaborări cu 58.000 de florării din 140 de țări.

Rețeaua de florării a deschis până acum 18 unități în România, majoritatea în Transilvania, și are în plan extinderea în străinătate.

Ultima florărie Magnolia s-a deschis în centrul comercial Electroputere Mall din Craiova, pe 63 mp, oraș unde compania livra unde livra, de mai mulți ani, prin achizițiile online, conform New Money. Extinderea în Craiova prin noua locație Magnolia a venit ca răspuns la numărul mare de livrări realizate în acest oraș.

Compania a decis să aducă experiența Magnolia și mai aproape de clienți, prin intermediul unei florării fizice. Magnolia are acum florării în Cluj, Bistrița, Baia Mare, Brașov, Timișoara, Sibiu, Oradea, Târgu-Mureș, Constanța, Galați și București. „Lucrările în sine au evoluat bine, încadrate în timp și conforme cu procedura și conceptul stabilite de la început”, a declarat Nicoleta Sturzu, PR manager al Magnolia.

Odată cu această deschidere, compania își propune, în 2023, o lansare internațională, cât de curând. Afacerea Magnolia a pornit la drum în 1997, cu o florărie în Bistrița, ajungând, în prezent, cea mai mare rețea de profil din România, cu 18 unități în 11 orașe, depozite en-gros și platformă online.

Compania importă flori de calitate extra de la bursa internaţională din Olanda. Echipa cuprinde 150 de oameni. Unitățile Magnolia livrează florile prin curieri proprii în 2-4 ore în țară și în maximum 24 de ore în străinătate, având colaborări cu 58.000 de florării din 140 de țări.

Exit mobile version