Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Destinaţia Sibiu, promovată în cadrul târgurilor internaţionale de turism din Madrid și Stuttgart

În perioada 13-22 ianuarie, după doi ani de restricții în organizarea de evenimente, destinația Sibiu a fost promovată la târgurile de turism Fitur Madrid și CMT Stuttgart.

Anul 2023 se anunţă un an al revenirii turismului internaţional. Pe lângă celelalte regiuni ale țării, Transilvania rămâne pentru organizatorii de călătorii și turiștii o opțiune sigură pentru circuite culturale, city-break-uri sau experienţe în natură.

Spaniolii sunt interesați de viața urbană, activități pentru copii și drumeții

Fitur Madrid este al treilea cel mai important târg de turism din lume, după ITB Berlin şi WTM Londra, cu peste 8000 de expozanţi, 85.000 de profesionişti şi 30.000 de vizitatori. Primele 3 zile au fost dedicate profesioniștilor, iar ultimele două zile – publicului larg.

„Pe parcursul celor 5 zile de târg, reprezentanții Asociaţiei Judeţene de Turism (AJT) Sibiu au prezentat oferta turistică, cu accent pe oferta culturală, activități în natură și excursii organizate în cadrul programului „Anii Drumeţiei”. Vizitatorii au apreciat existența zborului direct Madrid-Sibiu, operat de compania Wizz Air. Sunt interesați să călătorească în Transilvania pentru circuite culturale de 7-10 zile, vacanțe cu copii în zona Sibiului și vacanțe active cu drumeții la altitudine în Munții Făgăraș şi Cindrel. Perioadele favorite de călătorie sunt aprilie-mai, septembrie-octombrie”, spune Adela Dadu, responsabil Marketing și Comunicare din cadrul AJT Sibiu.

Germanii din zona Baden-Württemberg preferă sejururi cu trenul și rulota

Târgul de turism de la Stuttgart a avut peste 300.000 de vizitatori în căutare de idei de vacanță. „Pe parcursul celor 9 zile tur operatorii sibieni au adus în atenția publicului oferta regiunii. Transilvania rămâne o destinație favorită pentru germani, care planifică cu precădere sejururi individuale sau în grupuri mici. Cele mai multe întrebări au fost despre circuite culturale, infrastructura de campare, posibilități de descoperire pe bicicletă sau drumeții pedestre”, potrivit Adelei Dadu.

Destinația Sibiu va fi promovată în perioada următoare la târgul de turism “Destinations” de la Londra, 2-5 februarie, în cadrul campaniei Discover Eco-Romania.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Traficul de pasageri pe aeroporturile din România a crescut în 2022 cu 87,53% față de 2021

Articolul următor

Șteiul, parte în proiectul european FARO

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share