Hotel boutique la Cluj. Va găti un bucătar renumit

Hotelul-boutique Cristal este poziționat pe str. Moldovei și va găzdui un local cu gastronomie italiană.

Unitatea turistică a fost ridicată de la gradul de pensiune la cea de hotel boutique

O unitate turistică de 24 de camere care include cel mai nou restaurant cu specific italian din oraș se va deschide în curând, după lucrări de modernizare.

Hotelul boutique Cristal este poziționat pe str. Moldovei și va găzdui un local cu gastronomie italiană. Restaurantul Italynetic va fi gestionat de Paul Siserman, antreprenor și bucătar. El este director al Asociației Naționale a Bucătarilor și Cofetarilor din Turism și președinte zonal al Societății Mondiale MasterChef – România și Europa de Est.

Siserman are la activ 30 de concursuri gastronomice naționale și internaționale la care a obținut medalii, printre care Grand Prix-ul Mondial Mediteranean, Tonno Rosso și Olimpiada de la Erfurt. Unitatea turistică va dispune de 24 de camere, iar restaurantul italian, de 120 de locuri, având două săli.

Prețurile în zonă: de la 32 la 175 euro / noapte

Aici funcționa o pensiune cu același nume, iar clădirea a fost modernizată și transformată în hotel. În zonă sunt active mai multe unități turistice, majoritatea hoteluri: Platinia (5*), Radisson Blu (5*), Arena (4*), Pami (3*) sau Mellis (2*), pensiune care funcționează pe aceeași stradă. Prețurile medii practicate în acest perimetru sunt între 160 și 877 lei / noapte, în funcție de categoria unității.

Hotelurile de tip boutique au început să apară în anii 1980 în orașe mari precum Londra, New York, San Francisco. Acestea sunt hoteluri unice, cu inventar mic, orientate spre design, caracter propriu, personalitate și povești în centrul conceptului lor. Poziționarea lor este secundară, deoarece acestea se concentrează pe autenticitate și personalizare.

Ele valorifică dorința de a trăi experiențe bogate prin încorporarea unor elemente precum natura și mediul înconjurător, bucătăria, istoria, cultura și comunitatea locală, serviciile și bunăstarea. Chiar și lanțurile hoteliere internaționale au început să înființeze subbranduri de lux de tip boutique pentru a profita de creșterea acestui sector.

Exit mobile version