Ghișeul Unic va trimite notificări la Cluj

Administrația județeană din Cluj a operaționalizat o funcție nouă în aplicația Ghișeul Unic: cea de notificare a cetățenilor cu privire la o anumită zonă de interes vizată.

O facilitate nouă a devenit disponibilă în aplicația concepută de forul județean.

Administrația județeană din Cluj a operaționalizat o funcție nouă în aplicația Ghișeul Unic: cea de notificare a cetățenilor cu privire la o anumită zonă de interes vizată. Demersul face parte din procesul de digitalizare a domeniului urbanismului.

„Orice cetățean care locuiește într-o anumită zonă sau dorește să construiască într-o localitate din aria de competență urbanistică a Consiliului Județean (CJ) va fi notificat automat în momentul în care va fi emis un certificat de urbanism sau o autorizație care privește respectiva zonă, presetată din contul făcut în aplicație.

Este o facilitate importantă pentru clujeni. Îi va ajuta să afle informații relevante despre investițiile care se fac într-un anumit areal, ce construcții noi vor apărea. Ei nu vor mai afla aceste lucruri întâmplător, eventual din presă, ci în timp util, oficial, prin email sau SMS”, a spus Alin Tișe, președintele CJ Cluj.

Șase funcții noi, din acest an

Această funcție se adaugă celorlalte cinci recent puse la dispoziția clujenilor, prin care, din 1 ianuarie aceștia pot depune și obține, în format electronic, documente precum comunicări de începere și finalizare a lucrărilor, certificate de edificare și atestare și avize de oportunitate.

“Forul administrativ județean a oferit clujenilor, în premieră națională, încă de anul trecut, posibilitatea de a depune documentația și de a obține online, în format digital, certificate de urbanism și autorizații de construire valide juridic, fără să mai fie nevoie de deplasare la sediul CJ.

CJ continuă efortul de digitalizare a activității proprii prin diversificarea ofertei de servicii furnizate în sistem online și a funcțiilor platformelor digitale gestionate. Scopul CJ este acela de a îmbunătăți interacțiunea cetățean-administrație publică, prin adaptarea la realitățile sec. XXI, respectiv acela de a limita cât mai mult deplasările fizice la sediul instituției pentru rezolvarea problemelor administrative”, potrivit conducerii instituției.

Exit mobile version