Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Skol dă premii de 1000 lei pe zi românilor pentru plata facturilor la utilități

În contextul economic actual, marcat de scumpiri semnificative,  plata facturilor la utilități este motivul principal de îngrijorare pentru 66% dintre români. Cu scopul de a veni în sprijinul lor, Skol a lansat campania promoțională Cu Skol te răcorești și factura îți plătești”, oferind românilor, în perioada februarie-mai, premii de 1000 de lei pe zi pentru plata facturilor lunare.

Conform studiului Omnibus* realizat de Reveal Marketing Research pentru marca Skol în luna ianuarie 2023, top 3 al categoriilor de cheltuieli pentru care cei mai mulți români anticipează creșteri în acest an sunt utilitățile (86%), alimentele (73%) și combustibilul (52%). Conform cercetării, factura la utilități (lumina, gaze, apă, întreținere) are o pondere estimată de 25% din totalul cheltuielilor unei familii, cu o valoare medie de 577 lei.

Astfel, într-un moment greu pentru români din punct de vedere financiar, berea lor preferată le este aproape și le vine în ajutor cu plata utilităților. Mecanismul de participare la promoție este simplu: la orice produs Skol cumpărat, sticlă, doză sau pet, codul de sub capac sau cheiță se trimite prin sms la numărul 1830 sau se înscrie pe www.racorestebarbatul.ro, iar cei înscriși pot câștiga, prin tragere la sorți, un voucher de 1000 de lei zilnic pentru plata facturilor.

 „Contextul socio-economic din ultimii doi ani ne-a afectat pe toți, fără excepție. Obiectivul principal al campaniei «Cu Skol te răcorești și factura îți plătești» a fost să venim în ajutorul românilor cu o soluție palpabilă, care să răspundă nevoilor lor și să-i ajute să treacă mai ușor prin această perioadă. Cu umorul caracteristic brandului Skol, campania promoțională oferă românilor şansa de a câştiga 1000 de lei zilnic pentru a-şi plăti facturile lunare”, declară Mihaela Hristea, Vicepreședinte Marketing Tuborg România.

Prezent de 25 de ani pe piața românească, Skol este un brand apropiat de români, ce a dezvoltat de-a lungul vremii numeroase campanii relevante. Începând din anul 2021, Mihai Bobonete și Mihai Rait au devenit ambasadori de brand și actorii principali în execuțiile sub sloganul Răcorește Bărbatul. Promoția „Cu Skol te răcorești și factura îți plătești” marchează continuarea colaborării cu cei doi ambasadori prin realizarea unor noi materiale pline de umor, pe care le vom regăsi în campania media atât la TV, cât și online.

Campania se desfășoară în perioada 1 februarie – 15 mai 2023, iar extragerile au loc săptămânal, oferind câte un premiu de 1000 de lei zilnic.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

ELI Parks, 22 mil. euro investiție la Oradea

Articolul următor

Globalworth: 250.000 mp de spațiu de birouri amenajați în România

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Distribuție Energie Electrică România (DEER) Cluj, cel mai mare distribuitor național de profil, a organizat proiectul educativ “Școala Altfel cu Micul Energetician”, proiect care face parte din campania sa educativă.
Citeste mai mult

DEER predă energetica viitoarelor generații

3.000 de elevi din ciclul primar de învățământ învață despre energie în cadrul proiectului educativ. Distribuție Energie Electrică…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share