Banca Transilvania a “înregimentat” un sfert de milion de copii

Tags: , ,
Poziția Băncii Transilvania (BT) de lider în zona de emitere și acceptare de carduri este susținută de super-app-ul BT Pay, de programul de loialitate Star, de soluțiile complementare de acceptare carduri și de rețeaua extinsă de bancomate și agenții.

250.000 de copii și tineri cu vârsta de până la 18 ani au cont la Banca Transilvania (BT) Cluj.

Peste 95% dintre aceștia au intrări recurente în contul de la BT alocații, burse și bani de la familie. Cei de peste 14 ani, care pot avea și card, preferă plățile cu cardul la comercianți și cumpărăturile online. 50.000 de copii și tineri, părinții au ales să economisească prin KidCONT.

Din cifrele BT reiese că părinții fac primul pas spre economisire pentru copii după ce aceștia încep școala. BT este cea mai mare bancă din Sud-Estul Europei. Aceasta are 20% cotă de piață în România, 4 milioane de clienți, 9.200 de angajați, 500 de sedii în 180 de localități.

Valoarea brandului BT a depășit pragul de 500 de milioane de dolari și a intrat în top 300 în Brand Finance Banking 500 2023. BT este în Top 10 Strongest Banking Brands Worldwide, cu un brand rating AAA+. Principalii săi competitori din România sunt BCR și BRD.

Exit mobile version