Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Rottaprint se va axa pe durabilitate și economia circulară

Tipografia din Apahida alocă 2 milioane euro pentru soluții sustenabile și creșterea organică a business-ului, în continuarea investiției de 3,7 milioane din 2022.

Afacerile celei mai mari tipografii flexografice producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile în România s-au cifrat, anul trecut, la 32 milioane de euro. 2022 a însemnat finalizarea unei investiții în dezvoltarea de etichete inovatoare și prietenoase cu mediul, o nouă direcție pentru companie.

Suma investițiilor în proiect se ridică la 3,7 milioane de euro și a presupus achiziționarea de tehnologii și utilaje necesare pentru realizarea sustenabilă a produselor pe care Rottaprint le are în portofoliu. În 2022, prin noua direcție a fost înregistrată o scădere semnificativă a consumului de energie electrică necesară liniilor de producție, potrivit raportului companiei.

An de incertitudine la nivel economic

Aceasta a pregătit, în 2023, investiții de 2 milioane de euro, care vor susține o creștere organică a business-ului, îmbunătățirea experienței beneficiarilor și integrarea soluțiilor sustenabile. Deși noul an este marcat de incertitudine la nivel economic, tipografia va investi în soluții durabile, dezvoltarea noi aplicații și produse menite să faciliteze procesul de reciclare si reutilizare.

”Ne adaptăm constant fluxul în funcție de noile procese informaționale, dar și de legile sau propunerile legislative menite să susțină principiile dezvoltării durabile. Economia circulară este un obiectiv important pentru toți jucătorii care proiectează ambalaje și produse de larg consum.

Colaborăm cu universitățile si cultivăm parteneriate solide cu alte business-uri,  pentru că soluțiile sustenabile și contribuția la o economie circulară cer un efort comun. Ne asumăm responsabilitatea pentru deșeurile generate, iar experții noștri sunt la curent permanent cu ultimele noutăți despre soluțiile reciclabile, cu componentă reciclabilă sau sustenabile”, a declarat directorul general, Cristian Nechita-Rotta.

Industria alimentară are cele mai mari comenzi

O altă direcție asumată pe termen lung este facilitarea unei interacțiuni cât mai directe între branduri și consumatorii finali, prin etichete și ambalaje individuale, personalizate și digitalizate. Rottaprint a înregistrat o producție de 120 milioane ml tipăriți în 2022. Industriile care au accesat cu precădere serviciile și soluțiile tipografiei vin din zona producției alimentare.

Cele mai populare din portofoliul Rottaprint au fost etichetele autoadezive, capacele de aluminiu, etichetele shrink și ambalajele flexibile. Compania are fabrică în Apahida, centre logistice în Brașov, Ilfov, Ungaria, Germania. În 2022, Rottaprint a livrat produse în 13 țări din Europa și Asia.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Secretele antreprenorilor de succes, dezvăluite într-un eveniment la Oradea

Articolul următor
Ryanair a anunțat programul de operare pentru sezonul de vară 2023 aferent celor cinci rute operate de pe Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj (AIAIC), regie autonomă aflată în subordinea Consiliului Județean.

Ryanair lansează patru rute noi de la Cluj spre Vestul Europei

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share