Autorulote pentru producătorii bihoreni

Agenția de Dezvoltare Durabilă (ADD) Bihor, din subordinea Consiliului Județean Bihor, a lansat procedura de închiriere pentru cele patru food truck-uri achiziționate cu scopul promovării produselor tradiționale, pentru participarea la Târgul de Paști din Oradea. Târgul va avea loc în perioada 7-17 aprilie, în Cetatea Oradea.

Două autorulote pot fi utilizate pentru produse precum mezeluri și brânzeturi, una pentru panificație și patiserie și una pentru produse precum conserve, băuturi alcoolice și non-alcoolice (de exemplu, sortimente de vinuri locale, bere artizanală, pălincă, etc.).

Pe bază de certificat de producător

Se pot înscrie în procedura pentru închirierea autorulotelor operatorii economici din județul Bihor care dețin un certificat de producător local. Înscrierile se fac până pe 26 martie, iar la solicitarea celor interesați, acestea pot fi vizitate.

Comercianții trebuie să respecte cu strictețe, în fiecare zi a evenimentului, programul agreat cu organizatorul în cadrul evenimentului, precum și orarul de funcționare, și să se asigure că vor avea cantități suficiente de produse pentru a fi puse în vânzare pentru întreaga perioadă a Târgului.

Printre obligațiile comercianților se numără:

Prețuri

Prețul de închiriere (taxa de închiriere) și ocupare a food truck-urilor pentru activitățile comerciale desfășurate în cadrul evenimentului este următorul:

În cazul în care vor exista mai multe solicitări pentru același amplasament, departajarea se va face prin licitație, ce urmează a fi organizată de către ADD Bihor în data de 27 martie, ora 11:00. Licitația se va desfășura după regula licitației competitive. Câștigătorul stabilit va fi cel care oferă prețul cel mai mare și care corespunde cerințelor proprietarului din punct de vedere estetic și a produselor comercializate.

Exit mobile version