Glasspandoor Arad a participat la Târgul internațional din Belgrad

În orice business, relațiile cu partenerii și cele cu clienții sunt cruciale.

Din dorința de a aduce cele mai bune produse în locuințele românilor, Glasspandoor a mai făcut un pas înainte prin participarea la Târgul Internațional din Belgrad de săptămâna trecută.

Clienții pe primul loc

Deși la nivel național și internațional au fost o serie de provocări: pandemie, războiul din Ucraina, inflația la nivelul țării, Glasspandoor a pus mereu clientul pe primul loc. În ciuda tuturor intemperiilor, nu a majorat prețurile la produsele sale. Din 2021, ele au rămas identice. Mai mult, lunar compania are o serie de reduceri de până la 50%.

Gamă de produse

Glasspandoor Arad și-a îmbogățit constant gama de produse. De la tâmplărie PVC, la tâmplărie din lemn&MDF pentru ușile de interior, canapele și colțare, mobilă pe comandă și fronturi de înaltă calitate.

„Când am stabilit sloganul «Totul pentru casa ta», a fost mai mult decât un line-up. Pentru noi, la nivel de business și la nivel de antreprenori, a fost o promisiune față de clienții noștri. Astfel, vă punem la dispoziție o gamă variată de produse, multe dintre ele fiind disponibile și la comandă. Pentru că orice locuință are nevoi unice, iar noi oferim soluții personalizate”, a declarat Ucu Dima, managerul general Glasspandoor. 

Participarea la Târgul Internațional Belgrad

Glasspandoor a participat la Târgul Internațional de la Belgrad cu scopul de a-și extinde baza de parteneri și de a-și condolida relațiile cu cei vechi.

„Obiectivul companiei noastre este de a aduce cele mai bune produse în casele românilor, iar acesta poate fi realizat doar prin colaborarea cu parteneri de încredere. La târgul internațional, echipa Glasspandoor a avut oportunitatea de a cunoaște noi producători și de a discuta cu ei despre posibilitatea de a colabora în viitor. De asemenea, au fost prezentate noile produse ale companiei, care au atras atenția vizitatorilor prin designul lor inovator și calitatea superioară”, a precizat managerul general Glasspandoor.

De-a lungul celor câteva zile petrecute în Serbia, reprezentanții Glasspandoor au avut ocazia să participe la întâlniri de afaceri cu potențiali parteneri și să discute despre oportunitățile de colaborare și despre modul în care își pot uni forțele pentru a aduce cele mai bune produse pe piață.

„Am rămas impresionați de modul în care am fost primiți de către oamenii de afaceri din Serbia, care au arătat un real interes pentru produsele și serviciile companiei noastre românești. În urma întâlnirilor de afaceri, au fost stabilite câteva colaborări noi, iar relațiile cu partenerii vechi au fost consolidate prin discuții constructive și promisiuni de noi proiecte comune.

Și pentru noi factorii externi din ultimii doi ani au reprezentat o provocare, însă cu toate acestea nu am mărit prețurile, deși costurile noastre de producție au crescut. A fost o decizie care a oferit stabilitate pe piață firmei Glasspandoor, iar astăzi suntem unul dintre jucătorii de nădejde în domeniile în care activăm”, a subliniat Ucu Dima.

Exit mobile version