“Femeile digitale” au ajuns la Cluj. “Dacă nu ne adaptăm, ieșim de pe piață”

Proiectul național Digital UP, prezentat la Cluj, propune firmelor din zonă acces la expertiză, infrastructuri digitale, tehnologii și inteligență artificială (AI) ca să reziste pe piață și să supraviețuiască unui viitor dominat de incertitudini.

Antreprenoarele și-au propus să pregătească firmele și autoritățile pentru a absorbi șocul digitalizării | Foto: CONAF, TB

Mai multe organizații de antreprenoare, naționale și locale, vor să faciliteze accesul companiilor locale la tehnologie.

Proiectul național Digital UP, prezentat la Cluj, propune firmelor din zonă acces la expertiză, infrastructuri digitale, tehnologii și inteligență artificială (AI) ca să reziste pe piață și să supraviețuiască unui viitor dominat de incertitudini.

Pentru a fi mai convingătoare, organizațiile implicate în Digital UP au apelat la nu doar la manageri cu experiență în utilizarea tehnologiei, ci și la specialiști în domeniu, chiar la autorități care se ocupă cu gestionarea și finanțarea proiectelor de digitalizare, majoritatea pe fonduri UE. Mediator al întâlnirii tuturor, de la Hotelul Radisson Blu, a fost Alessandra Stoicescu.

    

 

MARCEL BOLOȘ, ministrul investițiilor europene

Mica și Marea Digitalizare

“Am devenit omul rău de serviciu în minister”

 

MIRCEA ABRUDEAN, șef al Cancelariei Premierului

Record la Cluj: 1 miliard de euro în câteva luni

“Un expert în fonduri UE nu poate trăi cu 800 de euro”

 

MARIUS POȘA, subsecretar de stat – Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării

ȘTEFAN RUSU, expert tehnic inovare și antreprenoriat – ADR Nord-Vest

CRISTINA CHIRIAC, președinte – CONAF

Scurtcircuit în plata banilor europeni

DRAGOȘ DAMIAN, CEO – Terapia Cluj

BIANCA MUNTEAN, manager – Transilvania IT Cluster

ALEXANDRU AGATINEI, CEO – How to Web

CĂTĂLIN NIȚĂ, director executiv – Federația Patronală Petrol și Gaze

CLAUDIA STANCIU, general manager – Algoritm

NICOLETA MUNTEANU, fondator – Kids in Business

ELENA UNGUREANU, Country Manager – Visa România

Cătălin Manolache, National Sales Director – Vodafone Business, a subliniat importanța promovării produselor prin SMS, țintită pe zone sau cartiere, textul putând fi însoțit de imagine sau link. Bianca Mălaiu, director – Sucursala Matei Corvin a UniCredit Bank, a relevat concentrarea băncilor pe bankingul digital care generează economie de timp, simplitate, eficacitate, în paralel cu consilierea cu ajutorul personalului uman, însă instruit pe produsele digitale.

Caravană prin șase orașe

Proiectul național „Digital Up. Dezvoltare Antreprenorială pentru IMM-uri” este inițiat de CONAF și Patronatul Femeilor Antreprenor. Acesta își propune să crească nivelul de conștientizare a antreprenorilor cu privire la necesitatea adaptării la noua tendință a economiei globale – transformarea digitală.

Alte obiective sunt să asigure implicarea industriei IT și a autorităților naționale și locale în susținerea acestei transformări. CONAF cuprinde 2 federații, 10 patronate, 5 asociații, 24 sucursale, 3.200 de firme. Printre proiectele sale se numără „Pactul pentru Muncă”, „Pactul pentru Educație Antreprenorială”, „Turismul românesc, între impas și oportunitate”, „Pactul pentru Tineri”.

 

             

Exit mobile version