Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Electric Castle se promovează în Barcelona

Electric Castle a lansat TouristsGo.Ro, inițiativa prin care turiștii care sufocă, în prezent, străzile din Barcelona pot descoperi alternative la fel de interesante, la doar trei ore de zbor. 

Supraturismul, o problemă reală pentru Barcelona și alte orașe mari din Europa, își poate găsi rezolvarea în România, consideră organizatorii festivalului clujean.

Electric Castle a lansat TouristsGo.Ro, inițiativa prin care turiștii care sufocă, în prezent, străzile din Barcelona pot descoperi alternative la fel de interesante, la doar trei ore de zbor.

„Tourists Go Home” „Dear Tourists, Please Leave” „Tourism Kills the City” (“Turiști, plecați acasă”, „Dragi turiști, vă rugăm să plecați”, „Turismul ucide orașul”) sunt mesajele cu care turiștii sunt întâmpinați în Barcelona.

 Organizatorii Electric Castle au transformat semnificația negativă, adăugând www. la începutul și .ro la finalul fiecărui mesaj. Astfel, ele au devenit domenii web redirecționate către TouristsGo.Ro, ce prezintă destinații alternative, direct către festival, spre Cluj, Munții Apuseni sau alte zone din Transilvania.

Sute de astfel de graffiti-uri din Barcelona au fost adaptate în ultimele zile. Inițiativa a atras atenția localnicilor. Alături de ei, peste 50 de locații partenere (restaurante, baruri, cafenele, hoteluri) s-au alăturat campaniei, afișând mesajele propuse de festival (video). Pe Touristsgo.ro, localnicii pot găsi sugestii de acțiuni prin care se pot implica în campanie.

„Electric Castle, alături de alte festivaluri majore din țară, a demonstrat, în ultimii ani, că este o sursă foarte importantă de turiști străini pentru România. TouristsGo.ro e doar un pas în plus pe care îl facem în efortul de a promova România ca o alternativă viabilă pentru cei ce caută evenimente de calitate, în destinații unice”, spune Tudor Costinaș, Head of Communications.

România a pierdut, în pandemie, un flux important de turiști străini care vizita țara, în 2022, numărul lor fiind cu 40% mai mic decât în 2019. Cu 15% participanți venind din țări europene precum Marea Britanie, Germania, Spania sau Olanda, Electric Castle reprezintă una dintre opțiunile viabile de încurajare a turiștilor să descopere un festival multipremiat și o destinație din orice perioadă a anului.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Concertele extraordinare de Crăciun marca Ștefan Bănică aniversează, în luna decembrie, 20 de ani de existență.

Bănică Jr va concerta la BTarena

Articolul următor

Record de angajări a persoanelor cu VMG la Chișineu Criș

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share