Acesta cuprinde tot ceea ce participanții trebuie să știe, inclusiv noile măsuri pentru eficientizarea transportului și accesului.
Electric Castle este pregătit să înceapă, în 19 iulie, pe cele 40 ha ale Domeniului Banffy din Bonțida, cu 12 scene, un camping de 20.000 de oameni, 300 de artiști în program. Pentru o experiență lipsită de griji, organizatorii au lansat un ghid cu detaliile legate de acces și informații utile pentru participanți.
Din 10 iulie, abonamentele pot fi schimbate în brățară de acces la punctele deschise în București (AFI Cotroceni și Băneasa Shopping City), sau în Cluj-Napoca (Iulius Mall). Brățara poate fi comandată la orice adresă din Cluj-Napoca, București, Brașov, Timișoara, prin platforma Tazz.
Punctele de pre-swap vor rămâne deschise până în prima zi a Electric Castle, iar ulterior procedura va putea fi efectuată doar la festival. Brățările pentru minori se pot ridica doar de la intrarea în festival.
Timp maxim de așteptare estimat la autobuze: 30 de minute
Față de anul trecut, organizatorii au suplimentat cu 30% numărul de autobuze și cu 50% capacitatea în trenurile Electric Castle, astfel că acestea să devină cea mai simplă și rapidă cale de a ajunge în festival.
Timpul de așteptare în orele de vârf va fi de 30 de minute. Biletele pot fi cumpărate în avans de aici iar participanții au la dispoziție o linie WhatsApp dedicată prin care pot sesiza orice probleme legate de transport.
Cei care aleg să vină la castel cu mașina sunt îndemnați să își ia prietenii cu ei. Mașinile cu toate locurile ocupate vor primi parcare gratuită, iar pasagerii vor putea câștiga o mulțime de premii prin inițiativa Carpooling by OMV.
Acces cu alimente și apă, doar pentru Electric Village
Experiența Electric Castle este 100% fără bani cash. Alimentarea brățării se poate face online, în contul de utilizator creat pe platforma festivalului, dar și la fața locului, la ghișeele dedicate, cu cash sau cu card.
Festivalul are propriul supermarket, 35 de restaurante, o zonă de grill pentru cei care vor să-și pregătească singuri masa. Accesul cu alimente și apă este permis doar pentru cei cazați în Electric Castle Village, atât timp cât produsele nu sunt ambalate în recipiente de sticlă.
Aparatele foto & video, laptopurile, medicamentele, steagurile & selfie sticks și apa în bidoane de plastic sigilate, sunt acceptate la accesul în festival și camping. Nu pot fi aduse în nicio zonă din festival droguri, cuțite și bricege, arme, explozibil, alcool, animale, biciclete, skate-uri, umbrele, instrumente muzicale, graffiti, stickere, materiale publicitate, mobilier de grădină, sisteme audio, drone.
Toate informațiile se regăsesc detaliate pe site-ul Electric Castle, iar pentru întrebări suplimentare poate fi consultată pagina dedicată (FAQ). Biletele pentru Electric Castle, accesul în camping și ultimele structuri de cazare disponibile pot fi cumpărate de pe portalul festivalului.