Început de an cu cifre record pentru Datacor

Datacor, unul dintre principalii integratori de sisteme de electrice, telecom și securitate din România, estimează o creștere impresionantă a veniturilor pentru anul 2023, având ca principal motor de creștere proiectele de energie regenerabilă.

În prima jumătate a acestui an, Datacor a înregistrat venituri de peste 7 milioane euro, având o rentabilitate ușor peste cea realizată în anul precedent. Performanța solidă se datorează în bună parte noii linii de business introduse în a doua jumătate a anului trecut, divizia “Green Energy”.

“A fost cea mai bună jumătate de an din istoria noastră și cred că sunt toate premisele ca această performanță să se repete și în a doua jumătate a anului. Pentru 2023 ne propunem să obținem venituri de 15 milioane euro la nivel de companie”, a menționat Bogdan Bilegan, CEO Datacor.

“Anul trecut am  făcut investiții consistente în dezvoltarea diviziei Green Energy, atât în echipamente avansate pentru instalarea facilă a panourilor solare, cât și în echipă, astfel încât să putem răspunde rapid solicitărilor clienților noștri. Investițiile au continuat și în acest an, suntem în decursul implementării unui proiect cu fonduri europene care presupune achiziționarea de echipamente de instalare a structurii de panouri fotovoltaice la sol, precum și autoutilitare”, a adăugat acesta.

În prima jumătate a anului, Datacor a închis câteva proiecte de referință, cum ar fi centralele fotovoltaice implementate pentru magazinul Decathlon Ploiești și sediul Karcher București.

“În ce privește a doua jumătate, avem în lucru un proiect provocator pentru Rombat, Copșa Mică, unde vom instala o centrală fotovoltaică la sol cu capacitate de 1 MW. Un alt proiect important pentru noi, care se va finaliza în a doua jumătate a anului este Maternitatea Brașov, unde implementăm sistemele de curenți slabi”, a precizat CEO-ul Datacor.

În viitor, compania intenționează să extindă gama de produse și servicii oferite.

“Considerăm că anii următori vor aduce o adopție mult mai mare a soluțiilor de stocare a energiei. Este o direcție naturală pentru noi, având în vedere că ne propunem să oferim servicii integrate clienților noștri”, a precizat Bogdan Bilegan.

Pe lângă extinderea pe segmentul B2B, Datacor are în derulare și o abordare B2C, introducând subdivizia Datacor Smarthomes, care este dedicată sectorului rezidențial. Avantajul competitiv al companiei în domeniul proiectelor rezidențiale constă în stabilitatea și experiența sa de peste 20 de ani pe piață.

“Intenționăm să rămânem pe piață pentru cel puțin încă 20 de ani, oferind astfel siguranță și stabilitate cumpărătorilor noștri”, a concluzionat reprezentantul Datacor.

Exit mobile version