„Contribuind la un viitor mai verde”, TRANSAVIA marchează #ZiuaSustenabilității publicând cel de al 4-lea Raport de Sustenabilitate

TRANSAVIA, liderul pieței de carne de pui din România, marchează #ZiuaSustenabilității în România publicând cel de-al patrulea Raport de Sustenabilitate. Sub motto-ul „Contribuind la un viitor mai verde”, raportul aferent anului financiar 2022, ilustrează angajamentul ferm al companiei de a contribui la un viitor mai durabil și prezintă ambițiile reputatei afaceri de familie cu capital 100% românesc pentru continuarea dezvoltării durabile.

„Suntem hotărâți să fim un exemplu de excelență și să încurajăm schimbările pozitive în modul în care sectorul nostru funcționează. În acest demers al nostru prin care dorim să contribuim semnificativ la tranziția către o economie mai verde, TRANSAVIA a inițiat în 2022 o investiție majoră în energie verde, cu o valoare de aproximativ 35 de milioane de euro, din fondurile proprii. Prin acest pas esențial în direcția noastră de dezvoltare pentru un viitor verde, ne vom asigura energia necesară proceselor de producție și vom reduce impactul asupra mediului”, afirmă Ioan Popa, Președinte și Fondator TRANSAVIA.

Anul 2022 a fost un an unic și plin de provocării pentru industria alimentară și pentru întreaga lume. Fără o revenire completă din pandemia, izbucnirea războiul din Ucraina a generat o criză umanitară fără precedent și a antrenat perturbarea sistemelor economice și al societății în general. În plus, impactul profund al exploziei prețurilor și al inflației galopante, seceta prelungită și fenomenele meteo agresive au determinat presiuni resimțite la nivel macro, dar și individual. În pofida acestor provocări numeroase și a volatilității piețelor, TRANSAVIA a reușit să navigheze cu succes prin acest context deosebit și să identifice oportunități de creștere solidă, înregistrând cele mai bune performanțe economice și de sustenabilitate din istorie.

„TRANSAVIA continuă să demonstreze că sustenabilitatea și succesul economic pot merge mână în mână, in timp ce angajamentul nostru față de oameni, mediu, animale și comunități rămâne neschimbat. În calitate de lider al pieței, ne asumăm misiunea de a educa, de a inspira și de a acționa pentru a contribui la diminuarea impactului asupra mediului și la construirea unui viitor mai verde, mai durabil, mai bun pentru toți. Prin tot ce facem ne propunem să inspirăm industria alimentară din țara noastră, și nu numai, să se transforme și să acționeze în mod real pentru a contribui cu toții la diminuarea efectelor asupra mediului și la dezvoltarea unei societăți mai sustenabile.”, declară Ioan Popa, Președinte și Fondator TRANSAVIA.

Noul Raport de Sustenabilitate detaliază în mod transparent rezultatele activităților în relație cu aspectele cheie ale sustenabilității, precum, oameni, mediu, animale și comunități și analizează impactul în toate etapele lanțului valoric, conform modelului 100% integrat al afacerii TRANSAVIA: de la producția cerealelor la bunăstarea animalelor, de la certificarea produselor la procesarea și distribuția acestora.

„Viziunea noastră pentru un viitor mai verde, prezentată în cel de al 4-lea Raport de Sustenabilitate pe care îl publicăm astăzi, chiar de Ziua Sustenabilității, este cu atât mai importantă cu cât  schimbările climatice reprezintă cea mai mare provocare a vremurilor noastre. Ne-am asumat obiective ambițioase, în relație cu Obiectivele de Dezvoltare Durabilă ale Națiunilor Unite, care includ reducerea semnificativă a emisiilor de carbon, menținerea celor mai înalte standarde de siguranță și calitate pentru produse, îmbunătățirea continuă a bunăstării animalelor,  accelerarea digitalizării, utilizarea de energie regenerabilă în proporție de până la 100% pe întreg lanțul de producție, implicarea în proiecte cu impact pozitiv la nivelul comunităților. Toate acestea în timp ce continuăm să oferim produse de carne de pui autentice, de cea mai înaltă calitate și siguranță, într-un mod responsabil. Iar nou Raport arată progresul pe care l-am înregistrat, de la bob la furculiță”, spune Theodora Popa, Vicepreședinte TRANSAVIA.

 Câteva dintre cele mai importante rezultate ale companiei în 2022, din sfera sustenabilității:

Pusă în valoare de un model de afacere unic în regiune, TRANSAVIA integrează vertical întreaga sa operațiune, asigurând calitatea, siguranța și durabilitatea pe întreg lanțul de producție, de la bob la furculiță. Această abordare strategică a permis liderului pieței de carne de pui să înregistreze progrese notabile în ceea ce privește obiectivele sale strategice de sustenabilitate, pe toți cei patru piloni strategici:

Producție responsabilă:

Grija față de Mediu:

Responsabilitate față de angajați:

Implicare cu impact social:

Întregul Raport de Sustenabilitate poate fi accesat aici.

Exit mobile version